Hallo speedtouch en Kaloe,
ik weet niet precies waar jij hebt gezocht Speedtouch, maar met alle respect voor je antwoord, heb ik een wellicht een afwijkende mening........ ?
Kijk
hier voor de update.
Maaaaaaaaaaaaaaaar Kaloe, lees EERST
DIT GOED door voordat je gaat downloaden.
Daarbij heb ik jouw link NIET gevolgd Speedtouch. Als ik dat WEL doe (besturingssysteem kiezen, kaartje kiezen etc.) dan kom ik in een scherm waar Creative belooft dat je op het punt staat de goede driver(s) te downen...............
Maak ik nu een "denk / klikfout" of heb jij een klein zoekfoutje gemaakt Speedtouch ?
Kaloe, ik zie dat je een redelijk nieuw lid bent op de site, welkom ! Mocht je willen reageren (wat ik hoop, want dan weten we of ik iets verkeerds adviseer of juist niet,) klik dan op "reageer op bericht" en niet op een andere button en klik daarna (even naar beneden scrollen) op "plaats bericht".
(ps. succes Karel! In het land waar jouw nickname vandaan komt betekent Kaloe -> Karel -dacht ik-)
ps2. Los van de drivers die je gaat downloaden ben ik van mening dat de drivers van Creative niet eens echt "nodig" zijn. XP "pikt" jouw kaart automatisch op en na een nieuwe opstart hoor je geluid te hebben. Met het downen van de Creative driver(s) haal je m.i. slechts extra features als demo's en wat andere "fratsen", zoals het audio hoofdkwartier binnen, met welke progje je o.a. (onafhankelijk van XP) geluidsinstellingen kunt veranderen. Ik moet toegeven dat het wel handig / grappig is, maar nogmaals, m.i. niet perse noodzakelijk om de kaart onder XP draaiend te krijgen.