ICshareP???

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallo,

Als ik mijn internet probeer te delen met een netwerkkaart van Safeway, dan doe ik dat via wizard thuisnetwerk en als ik dat dan voltooi krijg ik een melding van "ICsharep moet geinstalleerd zijn".

Ik weet niet wat dat is en ik weet al helemaal niet hoe ik dat moet installeren

Het programma om internet mee te delen.

Start > instellingen > config.scherm > software > windows onderdelen

Daar even zoeken naar het programma om internet te delen. Kom je er niet uit, vermeld dan je Windowsversie, wij kunnen dat niet vanaf afstand zien.

ICshareP

Sorry ik was even vergeten mijn besturingssysteem te vermelden.
Mijn besturingssysteem is Windows ME, maar bij software staat niets over windows onderdelen.
Er staat wel windows setup en daarin staat communicatie en daarin staat dan wel internet delen, maar die is al aangevinkt.
Als ik hem dan uit en weer aan zet krijg ik weer de melding ICshareP moet geinstalleerd zijn.

Ik weet echt niet wat ik moet doen

Vink het eens uit en klik op OK, e.e.a. wordt dan verwijderd. Dan weer aanvinken en op OK klikken, hierdoor wordt het opnieuw geïnstalleerd.

ICshareP

Als ik dat internet verbinding delen uit- en dan weer aanzet, dan krijg ik weer die melding van ICShareP moet geinstalleerd zijn om uw internet verbinding te kunnen delen.
Dan klik ik op ok, maar dan doet heel internet het niet meer.
Ik snap er echt helemaal nietys van, kan het zijn dat er iets is mis gegaan met het installeren van mn OS (windows ME) ???

Nu heb ik op http://www.annoyances.org/exec/show/ics gekeken, maar cdaar staat volgens mij niets in oiver ICshareP.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Bij mn netwerk werkt bijna alles (bestanden delen, printer delen, via LAN games spelen) behalve internet sharing.

Is er misschien een andere manier omm internet te delen zonder dat ik nog hardware zoals een router moet kopen?

Ik wilde even zeggen dat het internet delen nu gelukt is.

Ik heb het nu via een speciaal programma genaamd winroute pro gedaan.

Nu werkt het helemaal perfect

allemaal ebdankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan