microsoft outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
ik kreeg net een mailtje met bijlage,maar dat kan ik niet openen,want bij microsoft outlook komt er dan:de toegang tot de volgende mogelijk onveilige bijlagen is geblokkeerd. hoe kan ik het instellen zodat ik het wel kan openen en ontvangen.

Ga naar Extra kies Opties en daarna tabblad beveiliging. Daar het vinkje weghalen voor Opslaan en openen van bijlagen enz. Hierna moet het wel werken. Succes

Dan toch maar even kijken middels mijn eerder gegeven klik. :)

Als je het probleem snel wilt oplossen kun je de bijlage unzippen en toevoegen aan je register, door er op te dubbelklikken en OK te kiezen. Ik heb deze registerpatch zelf gemaakt en als je eerst wilt kijken wat je toevoegt aan je register klik dan met de rechtermuisknop en kies bewerken. In het kort komt het er op neer dat er de extensies in staan die je normaal niet kunt openen, en na toevoegen aan het register wel.

Bijlagen

Geplaatst door r.vink
Als je het probleem snel wilt oplossen kun je de bijlage unzippen en toevoegen aan je register, door er op te dubbelklikken en OK te kiezen. Ik heb deze registerpatch zelf gemaakt en als je eerst wilt kijken wat je toevoegt aan je register klik dan met de rechtermuisknop en kies bewerken. In het kort komt het er op neer dat er de extensies in staan die je normaal niet kunt openen, en na toevoegen aan het register wel.
werkt dit ook op outlook 2003 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan