smtp

Status
Niet open voor verdere reacties.

archi026

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
vraagje
ik wil een nieuwe provider nemen en omdat het via mijn bedrijf gaat moet dit een zakelijk abbo worden.
dit is omdat het factuur adres anders is dan het signaal adres.
nu heb ik mijn oog laten vallen op tiscali omdat deze een maandelijkse factuur stuurt tegen een redelijke prijs en snelheid
nu is alleen het volgende het geval ,je krijgt er geen mailboxen bij.kan je wel betaald nemen bij tis maar krijg je maar 1 box met 10 aliassen maar kan maar met 1 ww beveligd worden(beetje lastig met meerder personen)
geeft niet neem ik gewoon een betaalde sevice dacht ik want dan doe ik gelijk domein registratie(staat wel stoer)
Blijkt dat een beetje betaalbare service geen uitgaande mail via een mailprogamma ondersteunt(smtp).
is het mogelijk om een gratis mail adres te nemen en deze smtp server voor alle mailboxen te gebruiken?

Ik heb hiet iscali ADSL Basic (privé natuurlijk). De kinderen hebben beide een gratis ADSL abbo. De mail op deze gratis abbo's kunnen via de ADSL verbinding opgehaald worden. Zij hebben natuurlijk op deze manier de mogelijkheid van een eigen e-mail wachtwoord. Het lijkt me dat dit zakelijk ook zou moeten kunnen.

ja maar particulier krijg je zelfs bij een gratis abbo een mail box en bij zakelijk niet .
dus ik vraag me af of ik dan wel mail kan versturen?

ps
hoe bevalt tis

Laatst bewerkt:
Ik zit er al jaren en eigenlijk bijna nooit problemen. Bevalt goed dus.

maar kweet nu nog steeds niet of het mogelijk is wat ik vraag :(

Ik zou gewoon tiscali eens bellen of je vergelijkbaar met een gratis prive abbo een abbo kan nemen en die via de verbinding van zakelijk ADSL kan benaderen.

Bij mijn priveabbo van de kenderen is er ook totaal geen link met het betaalde ADSL abbo. En het werkt ook.

ga ik ook ff doen
maar ik dacht bij helpme weten ze et ook wel.

Dan moet er toevallig iemand langskomen die het net bij de hand heeft gehad. Het verandert allemaal zo snel op de ADSL markt op dit moment. Laat je nog horen wat er uit komt?

Je kunt gewoon mail versturen via de smtp server van tis .
gelukkig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan