Kan niet meer in het forum van mijn eigen club!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabel4

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,
Ik heb een eigen website, een club, bij 'clubs.nl'.
Sinds bijna een week kan ik niet meer in het forum komen. Van andere clubs waar ik lid van ben is dit geen enkel probleem, alleen op mijn club dus wel.
Via een gedownload programmaatje heb ik reeds tijdelijke internetbestanden verwijdert van 'clubs' en 'clubnet'. Pc heropgestart, geen resultaat.
Uitgelogd en opnieuw ingelogd, pc heropgestart, geen resultaat.
Uiteraard heb ik mijn vraag reeds bij 'clubs' gesteld. Na bijna een week nog steeds geen antwoord.

Omdat ik van mijn club de énige ben met dit probleem vermoed ik dat de oorzaak wel eens aan mijn pc zou kunnen liggen.

Wat kan ik hieraan doen?
Hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden want het is flink balen als je in niet meer in je eigen forum kan komen.

De url van mijn club is: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=86245

Groetjes,

Isabel

Heel vaak is het blocken van "reffer" hier de oorzaak van.

Volgensmij had nortonfirewall ook een reffer optie, Kijk even in de instellingen of je'm kan vinden en zet'm open voor clubs.nl.
Andere mogelijkheid is dat je privacybeleid van je cookies te hoog staat, ook dan zou je eiglijk wel op meerdere plaatsen dit probleem moeten tegenkomen.

Check je reffer.

Hallo,
Sorry hoor voor al die verwarring die ik hier blijkbaar veroorzaak.
Ik dacht gewoon mijn probleem melden en verder niet te veel verhaal daarrond. Zal dat dus in het vervolg wél doen.

Ik weet helemaal niet hoe ik bij instelling de firewall kan openzetten voor club.nl
Ik weet zelfs niet hoe ik dat kan terugvinden. Ik kan de firewall wel openen en zie links dan staan: Status, Beveiliging, Privacy en uiteraard rechts de aan/uit knop.
Ik weet wel dat bij beveiliging het niveau kan aangepast worden (deze staat op "gemiddeld"). Maar verder dan dat kom ik niet.

Groetjes,

Isabel

Nee, dat moet je dus niet doen, jij bent kort- en- bondig alleen sommige mensen zijn kort-en-bondig en lang van stof tegelijk. Ik ben zo mijn hele leven al, ik ben hier daar mee geboren.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan