hoe kan dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hey,ik heb zie veel bij computers bv een AMD 1800+,2000+ of zo zat bijna ierdereen zoveel Ram heeft kan dat zijn ikzelf heb 256MB RAM en ik heb een 2.00GHz hoe komt het dan dat bijna iedereen in de 512 en sommigge zelf 1GB hebben ik heb het gevoel dat mijn processor nie goed presteerd of heeft ram daar niets mee te maken?:s

Niet goed presteert is subjectief, waarom vind je dat?
Hoe meer geheugen, hoe soepeler Windows draait (2000/XP)

256MB is voor de meeste doeleinden meer dan genoeg.

256of meer

ja maar ik ik vind dat mijn computer niet genoeg presteerd met 256 ik draai windows xp prof en ik vind 256 juist iets te weinig ik gebruik mijn pc eigelijk alleeen voor spelletjes en meestal open ik wel veel programma's achter elkaar die ik normaal nodig heb zoals het beluisteren van liedjes msn,en dan soms nog dingen dat ik aan het downloaden ben en zo en soms komt ik niet echt toe met 256 mijn moederbord ondersteund eigelijk 2GB dus ik was van plan om 512 bij te doen maar das wel een beetje raar dan 768Ram eerlijk gezegd heb ik er nie eel gezien met 768 of zou ik er maar 256 bij doen

Ik zou als ik jou was eerst eens met punten en komma's gaan werken om een leesbaar verhaal hier neer te zetten.

768 is echt geen gek getal. Komt echt wel meer voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan