OS windows xp
Tot gisteren 22/11 funtioneerde de pc zoals ik hem heb geconfigureerd( geen veranderingen sinds 6 mnd)
Nadat de pc uit gezet was en een andere de pc wilde starten lukte dit echter niet meer. Bij het opstarten hoorden we de koppen van hdd wel erg lang! pc start niet meer op.
Omdat wij weg gingen heb ik hier verder geen aandacht aan besteed. Pc is op een "harde" manier uitgezet.
Echter vandaag 23/11 merkte ik dat de pc spontaan was opgestart, waarna het blauwe scherm met de mededeling dat windows niet goed was afgesloten
en dat hij alles ging controleren.
Hierbij kwam de mededeling dat windows de schade ging herstellen.
Echter nu merk dus dat een aantal functies niet meer werken of zelfs helemaal verdwenen zijn
Krijg ook geen fout melding of iets dergelijks
slechts dat de progr. niet gevonden kunnen worden!
IE kan ik alleen opstarten via mij taakbalk, wanneer ik IE wil starten via snelkop. krijg ik vlgde med. kan IE.exe niet vinden!!
Outlook expres kan niet gevonden worden, kan hem ook niet vinden!
Vraag: hoe kan ik adres bestanden van outlook vinden
Systeem herstel kan ik soms wel opstarten maar krijg een wit scherm te zien zonder tekst.
start zoeken lukt niet wit scherm!
msn weg!
nav weg!
Toetsenbord (logitech) aantal functies werken niet!
office vraag om te installeren!
Krijg ook geen fout meldingen
Even voor de duidelijkheid de configuratie is de laatste 6 MAANDEN NIET VERANDERD!
Hoogstens dat ik software heb verwijderd maar dan zoals het hoort configuratie software
software verwijderen ja/nee of via uninstall
Wat kan hiervan de oorzaak zijn!
Hdd half kaduk!
Moet ik systeem opnieuw formateren of bestaat er nog een herstel mogelijkheid!
thanks
Tot gisteren 22/11 funtioneerde de pc zoals ik hem heb geconfigureerd( geen veranderingen sinds 6 mnd)
Nadat de pc uit gezet was en een andere de pc wilde starten lukte dit echter niet meer. Bij het opstarten hoorden we de koppen van hdd wel erg lang! pc start niet meer op.
Omdat wij weg gingen heb ik hier verder geen aandacht aan besteed. Pc is op een "harde" manier uitgezet.
Echter vandaag 23/11 merkte ik dat de pc spontaan was opgestart, waarna het blauwe scherm met de mededeling dat windows niet goed was afgesloten
en dat hij alles ging controleren.
Hierbij kwam de mededeling dat windows de schade ging herstellen.
Echter nu merk dus dat een aantal functies niet meer werken of zelfs helemaal verdwenen zijn
Krijg ook geen fout melding of iets dergelijks
slechts dat de progr. niet gevonden kunnen worden!
IE kan ik alleen opstarten via mij taakbalk, wanneer ik IE wil starten via snelkop. krijg ik vlgde med. kan IE.exe niet vinden!!
Outlook expres kan niet gevonden worden, kan hem ook niet vinden!
Vraag: hoe kan ik adres bestanden van outlook vinden
Systeem herstel kan ik soms wel opstarten maar krijg een wit scherm te zien zonder tekst.
start zoeken lukt niet wit scherm!
msn weg!
nav weg!
Toetsenbord (logitech) aantal functies werken niet!
office vraag om te installeren!
Krijg ook geen fout meldingen
Even voor de duidelijkheid de configuratie is de laatste 6 MAANDEN NIET VERANDERD!
Hoogstens dat ik software heb verwijderd maar dan zoals het hoort configuratie software
software verwijderen ja/nee of via uninstall
Wat kan hiervan de oorzaak zijn!
Hdd half kaduk!
Moet ik systeem opnieuw formateren of bestaat er nog een herstel mogelijkheid!
thanks