ben mijn drivers kwijt van mijn modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
hallo allemaal,

weet iemand misschien hoe ik mijn modem geinstalleerd krijg? mijn pc installeert mijn modem niet ik denk dat ik mijn drivers kwijt ben maar ik weet niet hoe ik die moet vinden en waar ik dan moet zoeken??

dit staat op de modem zelf:

telepermit(merknaam denk ik) model: GVC F - 1156IV+/RGA
PTC 211/99/253
als ik modem opnieuw in de systeemkast doe, zegt ie dat ie nieuwe hardware vindt.

Dan vindt ie; PCI communication device, maar hij zegt dat ie hiervoor geen software kan vinden?

Is PCI communication device de modem zelf?? want heb er niet zoveel verstand van :-(

alvast bedankt

groetjes Kristel

Laatst bewerkt:
welke provider heb je?
ff de site van de provider checken op drivers...

dat is het nou juist kan niet het internet op zonder provider wilde wanadoo installeren maar kan niet zonder werkend modem, heb een paar maanden terug adsl gehad en dus een usb modem maar wilde nu internetten via de telefoon met een normale modem maar die krijg ik dus niet geinstalleerd :(

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad je modem. Heb je geen cd-rom bij de m odem gekregen of een cd-rom met "recovery"erop? Daar staan namelijk de drivers op. heb je dat allemaal niet dan moet je even een schroevendraaier pakken en de modem uit je computer halen (wel uitzetten en stroom eraf :) ) Op de grootste chip (zwart rechthoekig blokje met veel zilverkleurige pootjes) staat een aanduiding, zoiets als "rockwell en dan een letter/nummer combinatie" of "connexant en dan een letter/nummer combinatie" Als je dat hier post kunnen we je helpen de drivers via internet te vinden en downloaden zodat jij die dan weer kan installeren op je computer.

zit nu niet op mijn eigen pc te internetten haha kan toch niet

heb wel een recovery cd maar snap niks van die cd
waar staan die drivers dan, weet je zeker dat ze daar dan op moeten staan??

I'm terribly sorry, maar je zult hier moeten verder gaan. Dit topic is namelijik een crosspost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan