exe.bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario stam

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2003
goedeavond als ik een software programma van Kaaza wil downloaden gebeurt dit meestal in een exe bestand(programma). Zodra ik het programma wil installeren kom ik heel even in het dos bestand (1 sec) en daarna gebeurt er niks. Hoe moet ik het programma openen ?

Openen moet goed zijn. Heel soms moet je renamen bij Kazaa (bijvoorbeeld extensie aanpassen). Wat voor soort bestand moet het zijn? Het kan ook gewoon een corrupt bestand zijn.

Over welk programma hebben we het eigenlijk?

Geplaatst door Wim1960
Openen moet goed zijn. Heel soms moet je renamen bij Kazaa (bijvoorbeeld extensie aanpassen). Wat voor soort bestand moet het zijn? Het kan ook gewoon een corrupt bestand zijn.

Mee eens,

probeer het bestand eens opnieuw te downloaden en verwijder de huidige.

exe bestand installeren

geen enkel exe bestand kan ik installeren wat ik al zei als ik het wil openen kom ik ongeveer 1sec in DOS terecht en springt weer terug naar het gedownloade bestand dit heb ik met allerlei verschillende programma's zodra er exe achterstaat

hoe groot is het bestand? en als je winiso ( als je die hebt) opstart en je gaat naar het bestand, wat gebeurd erdan?

Probeer dit eens
Download de bijlage, verander de naam van exefix.txt in exefix.reg dubbelklik er op en geef toestemming.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan