kan de snelkoppelingen niet openen in outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Ik kan van het een op het andere moment de snelkoppelingen in de mail niet meer openen. Ik heb dit al eens eerder gehad en heb toen, met succes een herstelpunt gemaakt en het was toen over, maar het blijft terug komen, dus dat is niet een goeie oplossing, wie weet wat ik wel moet doen, en het liefst een antwoord in het nederlands, mijn computer-engels is niet zo heel erg goed (':o')
alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten Donja

Laatst bewerkt:
Ojah en 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' staat aangevinkt!

Deze optie misschien?

"Het enige wat je nu nog kan doen is je webinstellingen herstellen dat staat ook onder internetnet opties en dan weer programma's onderin gewoon even doen en dan moet het toch wel lukken, ik heb het zelf ook gedaan want ik kon ook geen site's openen via mijn e-mail's. suc 6"

Ik hoop het heeeeel erg!
Ik snap al niet hoe dit komt, ik heb niks veranderd, het enige wat anders zou kunnen zijn zijn de updates van xp,
Nou goed ik wacht geduldig af
Groeten Donja

Oke, nou ik ben er achter, ik had die laatste oplossing geprobeerd maar die werkte niet, wat was nou het geval, ik heb die regel gecopieerd, maar er stond dus blijkbaar nog een spatie achter, en dus stond er %1 achter, maar dat zag ik in de gauwegheid niet omdat je alleen het eerste stuk ziet. ik heb het nu weggehaald en nu doet tie het weer. Excuses allemaal, jullie gaven de juiste oplossing en ik dacht dat het niet klopte! (nogmaals een rood hoofd)
Het is nu dan echt opgelost! joepie.
Harstikke bedankt weer, en ikverander snel de status!
Groeten Donja

Fab! Ik had eventueel nog een tip gevonden maar het is dus opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan