Dvd>tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal ik heb zojuist mijn pc aangesloten naar de TV om via de PC naar tv dvd's te bekijken maar ik krijg het niet voor elkaar, ik heb een speciale kabel gekocht een computer to TV/VCR Cable S-Video-Scart.
Maar aan de PC zitten 2 aansluitingen een s-video uitgang, en een Composite Video uitgang.
En die naar de TV gaat is een scart aansluiting.
Maar op de TV zitten 2 Scart aansluitingen dus op die 2de heb ik die Scart aangesloten, als ik nu de PC opstart krijg ik enkel maar even het windows logo te zien er daarna niets meer?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik heb wel op de PC die 2 draden aangesloten voor s-Video en die voor Compostie, en in de beschrijving staat dat je onder eigenschappen voor beeldscherm het beeldsignaal naar de TV kan omleiden maar dat zie ik dus niet staan.....................
 
s-Video en die voor Compostie
Volgens mij hoef je maar 1 van de twee aan te sluiten.

Kijk je wel bij Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>bij je videokaart?
Heb je de tv aan en op het juiste kanaal, als je op de pc in beeldscherm eigenschappen zit?
 
Zoals ik al zei ik heb alles aaangesloten en de eind kabel is een scart,dat moet toch wel lukken?en aan de pc zitten 2 kabeltjes aangesloten, als ik er één verwijderd dan loopt het mis, maar ik heb enkel het windows logo meer niet..je ga me toch niet vertellen dat ik de verkeerde kabel heb gekocht?? en bij eigenschappen van beeldinstelling kan ik niets vinden over omzetten van beelden......
 
Het zal toch weer niet aan de grafische kaart liggen????????????, ik heb een radeon 9800
 
Ik heb zelf ook wel es een TV-Out gemaakt met mijn GeForce FX5600 256Mb (niet meer in gebruik)

Hier zat alleen een s-video in en een bijgeleverd kabeltje (gele tulp-plug ene kant, s-video andere kant), een scartplug met 3 ingangen(Audio in + out (ROOD en WIT), en een S-video (GEEL) het kabeltje van de videokaart in het gat van de s-video van de scart gedrukt en hij deed het meteen...

Als het je nu nog niet lukt weet ik het ook niet meer :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan