Steve
Inventaris
- Lid geworden
- 28 nov 2001
Door tijdsgebrek en andere euvels was ik m'n waterkoeling en m'n systeem wat aan het verwaarlozen, m'n slangen zaten bijvoorbeeld vol met algen en andere rotzooi, en m'n systeem was één grote stofboel. Tijd voor een grote schoonmaak dus. Ik heb het chipset- en VGA-blokje die al twee maanden in m'n kast lagen, geïnstalleerd, nieuwe slangen en pilaren geplaatst, het pompje (dat al maanden in een emmer naast m'n PC lag) is nu in m'n kast geïnstalleerd en ik heb m'n kast ook eens goed opgeruimd.
Het resultaat is zeer strak, aan het water is een UV-reactive additive toegevoegd en m'n geronde kables zijn eveneens UV-reactive. In combinatie met een UV-CCFL geeft dat een erg mooie effect. Oordeel zelf, bij gebrek aan een digicam heb ik alle foto's gemaakt met een webcam.
Overzichtje van m'n systeem. Ik heb nog een tweede TFT-scherm maar die staat samen met de andere zooi boven (PC staat op de foto's in m'n werkplaatsje).
M'n 19" TFT-schermpje, namelijk deze:
Overzichtje van de waterkoeling
Ander overzichtje
Het reservoir
De radiator + twee zelf zilvergespoten fans
Processorblokje
Het resultaat is zeer strak, aan het water is een UV-reactive additive toegevoegd en m'n geronde kables zijn eveneens UV-reactive. In combinatie met een UV-CCFL geeft dat een erg mooie effect. Oordeel zelf, bij gebrek aan een digicam heb ik alle foto's gemaakt met een webcam.

Overzichtje van m'n systeem. Ik heb nog een tweede TFT-scherm maar die staat samen met de andere zooi boven (PC staat op de foto's in m'n werkplaatsje).

M'n 19" TFT-schermpje, namelijk deze:

Overzichtje van de waterkoeling

Ander overzichtje

Het reservoir

De radiator + twee zelf zilvergespoten fans

Processorblokje
Laatst bewerkt: