nec 1300

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi allemaal

ik hen een dvd writer gekocht de nec 13000plus en min brander
kan iemand mijn vertellen of dit een goedde brander is of niet

Is een goede brander.

Maar is het niet handiger het eerst te vragen en dan pas te kopen? :)

ja klopt als het niets was geweest had ik hem gewoon afbestelt

maar moet ,et spoed een dvd brander kopen ivb met pc prive volgend jaar zijn de regels weer anders dus van daar met spoed

maar al vast bedank

nec 1300A

Ik heb hem 2 maanden in gebruik.
Ik ben er uiterst tevreden over.
Suxxes ermee.

NEC 1300 schijnt met sommige merken dvd+jes niet overweg te kunnen.
Denk dus dan niet dat je brander kapot is.

Ben zéér tevreden

Ik heb twee weken geleden een NEC1300 ingebouwd en ben zéér tevreden. Ik had weliswaar een bulkversie aangeschaft (dus zonder software), maar na het opstarten van Windows (XP Home Edition) werd de brander onmiddellijk herkend en geïnstalleerd.
Tot op heden heb ik alleen nog maar met RW's (PHILIPS) gewerkt voor het geval er iets mis mocht gaan: inmiddels wel 30 keer gebrand en geen enkele keer ging 't mis (NER0 5.5).
Volledigheidshalve: ik heb wel meteen de gehackte firmware van HERRIE opgehaald en geïnstalleerd.
Ergo: prima brander.
Omdat ik nog geen R's heb gebrand, kan ik nog niet beoordelen of de snelheid van 4x gehaald kan worden.

Herrie

En waar kan je die firmware vinden? Of kan dit niet op het forum?

Compatible met meer media

Zoals op de site wordt vermeld, zorgt deze gehackte firmware er voor dat de brander compatible is met meer merken DVD RW's en R's.
Lees alle informatie bij de diverse versies maar eens aandachtig door..... Er wordt nl. ook gesproken over regiovrije firmware.
Bovendien is er firmware beschikbaar voor installatie via DOS en voor installatie via WINDOWS (dit laatste is van belang voor computers die niet meer met een diskdrive zijn uitgerust).
Ikzelf heb de WINDOWS-installatie gedaan en deze slaagde!

zal er eens gaan rond neuzen met een beetje mazzel binnenkort een nec 1300 ;) ff kijken welke ik het beste kan nemen

okè ik heb dus geen miskoop gedaan allemaal bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan