norman anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienus54

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Vraag: Op mijn PC staat het anti virus programma NORMAN. Het is een voor geinstaleerd programma dus op de pc.aanwezig na aankoop.
Nu ik adsl gebruik geeft het problemen en wil ik het wissen. Alle pogingen zijn mislukt. PC werkt met window XP. Wie kan mij helpen

Ik heb al ruim 10 jaar Norman, zelfs voordat de suite van Norman, Norman heette :D

Norman komt voort uit het Nederlandse bedrijf Shark -> Thunderbyte antivirussoftware en het Noorse Norman. Een jaar of wat geleden heeft Norman T.B.A.V. overgenomen / zijn ze gefuseerd.

Norman werkt uitstekend onder XP en uitstekend met ADSL. Ik heb het namelijk zelf ook ;) :D

Maak het probleem eens wat concreter svp?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rienus54
Vraag: Op mijn PC staat het anti virus programma NORMAN. Het is een voor geinstaleerd programma dus op de pc.aanwezig na aankoop.
Nu ik adsl gebruik geeft het problemen en wil ik het wissen. Alle pogingen zijn mislukt. PC werkt met window XP. Wie kan mij helpen

Al geprobeerd het programma in veilige modus te verwijderen?

MIjn advies ?

Wacht nog even met verwijderen. Velen werken juist uiterst plezierig met Norman, JUIST omdat het zo probleemloos draait, dit in tegenstelling tot sommige andere antivirusprodukten.

Je kan ook nog, als wij je niet kunnen helpen, morgenochtend even bellen met 023-7890222.

Iedere geregistreerde licentiehouder krijgt gratis telefonische ondersteuning (alleen normale gesprekskosten, geen duur nummer of zo) en geloof mij : ze doen er daar echt ALLES aan om je te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan