Planet site uit de lucht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter Arntz

Spywareslayer
Lid geworden
12 aug 2001
Zijn er nog meer mensen die een site bij Panet hebben, die plotseling verdwenen is?

Ik krijg een 403 melding als ik er naar toe surf:

ERROR - 403

PAGINA IS NIET TOEGANKELIJK
De door u opgevraagde pagina bestaat wel, maar is niet voor iedereen toegankelijk. blabla

Bij de verbruiksgegevens:

Status homepage: BLOCKED
Gegenereerd verkeer: 1434 MB
Aantal gegenereerde hits: 67847

Nou heb ik het vermoeden dat het aan het gegenereerde verkeer ligt.
Misschien dat degenen die ook een site daar hebben eens willen kijken of dat kan kloppen.

Bij voorbaat dank,

Pieter

Ja ik heb er een en is gewoon toegangkelijk.

Die van mij is ook toegangelijk, dataverkeer homepage is max. 1GB

Geplaatst door Tiborv
......, dataverkeer homepage is max. 1GB

Oeps. :o

Dan zal het dat wel zijn. Grrmbl.

Enig idee hoe ze dat verder gaan afhandelen?

Groetjes,

Pieter

Volgende maand is 'ie weer open.

Hoi Tiborv,

Hoe rekenen ze dat dan? Per maand? Ik geloof niet echt dat ik deze maand al 1,4 Gig verbruikt heb. Het is de vierde :8-0:

Groetjes,

Pieter

Zal over de vorige maand zijn he...

Moet je op zoek naar eeen andere provider ?

Groeten Oossie

Dat zal moeilijk worden oossie.
Tenzij ik er geld voor uit wil geven, zal het deze blijven.

Alhoewel ik het wel een beetje gehad heb met hun onaangekondigde "stekker eruit acties"

Groetjes,

Pieter

Pieter, weet je zo ongeveer wat je site de afgelopen maanden qua traffic heeft getrokken? Als dat ongeveer hetzelfde is als in bovenstaande bericht, dan wil ik je site wel hosten zonder kosten voor je, je doet imo al meer dan genoeg voor anderen!

Hoi headout,

Bedankt voor het aanbod.

Ik denk dat het meeste door een bestandje van 85 kb veroorzaakt werd. :rolleyes:
Een uninstaller voor de Peper trojan. Voorlopig heb ik die op SpywareInfo onder weten te brengen. En waarschijnlijk krijgt die nog een mirror op cexx.org
Die trojan heeft zich wat verder verspreid dan we verwacht hadden. (En de link naar de uninstaller ook :) )

De toolbar en BHO lijsten zullen niet meer terug komen, aangezien die nu dagelijks bijgewerkt worden op sysinfo.org
Dan blijft alleen de IncrediMail site nog over die veel verbruikt. Als ik daar die swf-intro vanaf haal moet ik het makkelijk redden.

Allleen wel balen dat ik nou een maand zonder mijn startpagina zit. :(

Groetjes,

Pieter

Misschien dat je ze kan bellen, om te vragen of tegen een bijdrage die site weer open kan.

Groeten Oossie

Pieter, Is het een optie om mijn webruimte bij planet te gebruiken, of dat ik een kopie voor je op mijn webruimte bij Planet zet ?

Groeten Oossie

Dan klopt de URL niet en redirecten kan niet :(

oossie,

Ik wacht liever even af tot ik een antwoord krijg. Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn site vanwege de inhoud verwijderd is. En in dat geval is het niet slim om hetzelfde bij jou neer te zetten. Ik had gehoopt vandaag antwoord te krijgen, maar het ziet er niet naar uit. :(

Voorlopig heb ik de lokale kopie op mijn schijf maar als startpagina ingesteld. Heb ik toch alle links bij de hand.

Groetjes,

Pieter

Ik zou het geen probleem vinden, en aangezien je dataverkeer enorm was, is het mischien een optie om een deel bij jouw webruimte neer te zetten en een deel bij mij.......
enfin, ik hoor het wel

Groeten Oossie

Opgelost:

Het probleem dat u beschrijft wordt veroorzaakt door een storing.

Wij doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Meer informatie over landelijke storingen kunt u vinden op onze website, in de rubriek
'Mededelingen'.

Onze excuses voor het ongemak.

Grrrmbl. Vier dagen. :evil:

Bedankt voor alle reacties,

Pieter

Geplaatst door oossie
Ik zou het geen probleem vinden, en aangezien je dataverkeer enorm was, is het mischien een optie om een deel bij jouw webruimte neer te zetten en een deel bij mij.......
enfin, ik hoor het wel

Groeten Oossie

Hoi Oossie,

Geldt dit aanbod nog?

Ik wil op http://home.planet.nl/~kleyn080/Spywareinfonl.html straks wat meer screenshots en andere plaatjes kwijt.
Als ik dan de volgende versie bij jou mag parkeren, hoef ik niet bang te zijn dat ik uit mijn jasje groei.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan