filteren printen report

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spina

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
geachte accessers
In in patienten database heb ik een tabel met NAW gegevesn en een tabel met sociale gegevens.
Hiervan heb ik een Querie samengesteld waarin gegevens gecombineerd worden.
Om deze gegevens uit te printen heb ik een report gemaakt die via een button wordt aangeklikt. deze button staat in het invoer formulier voor de sociale gegevens
Bij aanklikken wordt nu niet alleen het rapport van de actuele gegevens uit geprint, maar voor alle patienten inde database wordt een rapport afgegdrukt. Graag zou ik een filter inbouwen waardoor alleen het acturel formulier wordt afgedrukt
Wie kan mij helpen
Bijvoorbeaad dank

Kun je iets meer info geven over versie van acess soort button etc?

gaat om acces 2000
onder de button zit de volgende code
Private Sub Command30_Click()
On Error GoTo Err_Command30_Click

Dim stDocName As String

stDocName = "CVA-report sociale status"
DoCmd.OpenReport stDocName, acNormal

Exit_Command30_Click:
Exit Sub

Err_Command30_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Command30_Click

End Sub

Hoe ziet structuur van de database er uit. U moet in elk geval een nieuwe query maken met als gegevens, de naam van uw formulier query. Ga bovenaan naar het sterretje en sleep dit naar het eerste vak. In het tweede vak sleep je enkel de sleutelnaam van uw tweede tabel. Bij criteria vul je in : [Forms]![uw formuliernaam]![Sleutelnaam] save en geef de naam vb."Filter voor rapport". Bij de eigenschappen van uw button ->Gebeurtenis -> bij klikken -> vul in

Dim stDocName As String

stDocName = "uw rapportnaam"
DoCmd.OpenReport stDocName, acViewNormal, "Filter voor uw querynaam"

Hallo "vanzwam"

Dank je wel voor je snelle reactie. OP deze manier werkt het perfect. Ben er zeer mee geholpen

Groet, Spina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan