"internetlink" doet ut niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rachel70

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Hoi allemaal,

Als ik op een internetpage op een andere link klik, dan behoort ie normaal te kunnen openen. Na formateren en opnieuw windows instaleren, doet ie dit niet meer!
Er word wel een nieuw venster geopend, maar dit blijft wit, en ook de nieuwe URL word niet getoond...

Ook in mijn email programma kan ik niet vanuit een bericht klikken op een internet link..

Wie weet raad?????

ALvast bedankt,
Rachel

Hoi Jan,

bedankt voor je bericht, maar daar heb ik al weer een probleem mee.......het venster wat word geopend blijft ook al wit..............en ik kan dus niets lezen..........:(

Misschien zou je die topic voor me kunnen copieren en plakken??

Alvast bedankt..
Rachel

Ga naar Eigenschappen voor het internet:

Tabblad Geavanceerd > Klik dan eens op "Standaardinstellingen herstellen" en bevestig met Toepassen en OK.

*Schijfopruiming Runnen.
*Geschiedenis wissen.
*Temporary internet Files wissen.

Probeer het dan nog eens opnieuw!

Je had ook de link die ik gaf kunnen kopie-pasten. Maar hier de oplossing voor de links.
RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)

Qua links in email-->kopie-paste deze link http://support.microsoft.com/defaul...port/kb/articles/q177/0/54.asp&NoWebContent=1

Succes.

Laatst bewerkt:
Hoi Jan

Geweldig bedankt!! Alles doet ut weer:)
Heb nu ook die andere topic gelezen, en inderdaad, eigenlijk heel simpel..maar ja, je moet het maar weten he!!

enne, dat van die copie past waar je het over had......eh....ik heb weer wat geleerd...

Groetjes Rachel

Heel graag gedaan. En ach, iedereen leert iedere dag wel wat.
Met denk natuurlijk aan helpmij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan