Outlook adressenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Besturingssysteem
macOS Sequoia
Beste Helpmij-ers,

Ik ben op zoek naar de map waar alle e-mailadressen van het adressenboek van Outlook staan.

Weet iemand in welke map ik moet zijn?

ga naar deze computer >>station c >>programma files >>outlook express >>wab.
daar moeten alle e-mail adressen staan.

groet profpc.

Oke, dat klopt, maar als ik deze bijv, op een cd-r brand staan dan alle adressen er nog op?

Bedankt :thumb:

Geplaatst door profpc
ga naar deze computer >>station c >>programma files >>outlook express >>wab.
daar moeten alle e-mail adressen staan.

groet profpc.
Dat geldt voor Outlook Express, niet voor Outlook.

Ik bedoelde ook in Outlook Express...

Dan is het wel handig als je je vraag de volgende keer niet in Office/Oulook plaatst. Outlook Express is echt een heel ander programma.

Waar de f*ck moet ik het anders plaatsen: hier staan al veel meer vragen over outlook EXPRESS

zeg mij dan eens waar ik hem zou moeten plaatsen volgens jou?

Dank je voor het geven van het antwoord Gezina.

Tha Devil, je hoeft niet gelijk boos te reageren. Je stelt namelijk een vraag in de sectie Outlook en noemt hem zelf ook nog Outlook adressenboek. Ik hoop dat je kan begrijpen dat ik er dan vanuit ga dat je het over Outlook hebt. Dat er in de sectie Outlook meer vragen staan over Outlook Express doet naar mijn mening niet ter zake. Op zich is het wel komisch dat je op de verkeerde vraag een antwoord krijgt waar je wat mee kan.

Hierbij veronderschuldig ik mij, maar ik dacht aangezien het een progje van Office was, en hier ook Outlook stond, was de link gauw gelegt (blijkbaar niet dus)

OK opgelost. Je bent overigens echt niet de enige die zich er in vergist. :thumb:

Outlook is inderdaad onderdeel van Office, Outlook Express is dat echter niet, het is een onderdeel van Internet Explorer.

Bij deze naar de juiste sectie verplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan