Meerdere pc schermen tegelijk zien.

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Ik geef in een leslokaal met 8 pc's cursus. Kan ik op mijn scherm de schermen van deze pc's tegelijk bekijken (is daar een programma'tje voor).

Ja, maar ik weet even niet hoe het heet. Er is zelfs een freeware-versie. Zal aan een vriend vragen hoe het heet. Geef het dan door.

Ik gebruik zelf Remote Administrator (Remote Admin)

Tof programma, waarme je kunt meekijken, maar ook compleet overnemen van muis, en keyboard.

Ik heb nooit geprobeerd om meerdere schermen te openen. Kan denk ik wel, maar niet tegelijk op je scherm?
Het programma is als system (aut. opstarten) in te stellen, en hidden taakbalk-icoon.

ik heb wel eens een geintje gehad:
Bij iemand (klant) het prog laten draaien, en die had het weer het scherm overgenomen van broer in USA.
Ik kon dan via zijn scherm op die van z'n broer werken!
2x Rem admin achter elkaar. lol :)

Het programma wat ik bedoelde is netmonitor.

Is Shareware maar wel te gebruiken alleen om de minuut een nag schermpje.

netmonitor wordt niet echt geadviseerd, is nogal inbraakgevoelig. Ik ga remote admin gebruiken, dat voldoet wel. Bedankt allen voor de tips.

Ik heb thuis net een servertje opgezet. Deze beheer ik via het programma RealVNC (gratis). Werkt uitstekend (y) Je moet alleen voor elke computer een aparte verbinding maken.

Zal ik ook gaan proberen (RealVNC). Bedankt voor de tips.

NetOP RC werkt ook prima (erg uitgebreidt), of je kunt NetOP School gebruiken, dat is echt voor leslokalen.

NETOP TEACHER

Wij gebruiken netop school over de hele school en het werkt UITSTEKEND je kunt er echt alles mee en het is nog makkelijk om te gebruiken ik zelf gebruik nu NETOP 2,5 maar er is nu NETOP 3.0 en die is grafisch veel mooier het is dan net of je windows 2000 met windows XP vergelijkt

Re: NETOP TEACHER

Geplaatst door Casa_Mootje
Wij gebruiken netop school over de hele school en het werkt UITSTEKEND je kunt er echt alles mee en het is nog makkelijk om te gebruiken ik zelf gebruik nu NETOP 2,5 maar er is nu NETOP 3.0 en die is grafisch veel mooier het is dan net of je windows 2000 met windows XP vergelijkt

Geef mij dan de versie maar die op 2K lijkt. ;)

Btw, met Radmin kan je volgens mij gewoon meerdere schermen open hebben.. maar kan het op dit moment niet testen.

Btw, met VNC is het helemaal makkelijk.. dat gaat gewoon via je browser dus dan kan je zelf weten hoeveel vensters je open hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan