brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ik heb Nero 6 (afgeslankte virm???) en het kopieren van DvD naar DvD werkt niet.
Is er een programma dat alles regelt. Indien ja, welk waar eventueel te downloaden of te koop. Is DvDeo 3 iets? bedankt.

Het bestand wordt niet weggeschreven via het brandprogramma omdat het te groot is, terwijl dat niet zo is. Is bv middels shrink of smartripper bewerkt.

Ruim 50 terwijl na het branden omstreeks 33 wordt aangegeven.

4,37 Gb is het max wat je kan branden op een dvd.

Heb je de dvd optie wel aangevinkt bij nero ?

Wat bedoel je met 50 naar 33 ? is dit het aantal bestanden.

De vraag van wim is hoeveel Gb probeer je te kopieren.

groetjes speedtouch

branden nero

Ik heb de film met DvD decrypter bewerkt. Vervolgens via Video ingelezen om daarna te branden. Het “vakje”branden ligt niet op, dus lukt het niet om verder te gaan.
Sommige films komen uit op ong. 3250 MB, wanner je dan gaat branden geeft ie aan ongeveer 5000 MB te zijn en dan is de schijf te klein.
Maw. Ik zoek een programma dat alles doet zonder vele handelingen met andere programma’s te hoeven verrichten. Het bevreemdt mij dat Nero dat niet doet.

De volgorde is goed , maar na dvd decrypter moet je hem gaan comprimeren met dvd2one of dvd-shrink

Daarna branden met nero.

Er is wel een progje dat alles doet clonedvd heet het.

Hierbij moet je wel gebruik maken van anydvd om de beveiliging te omzijlen.

groetjes speedtouch

Ik heb vanmiddag de nieuwste dvdshink gedownload (freeware!), geweldig programma. Maakt er keurig 4, 3 gieg van en brand hem daarna keurig zelf mer Nero. Aanrader!

hoi

ik heb dvdshrink 2.3 dutch gedownload
en kreeg na het geinstalleerd te hebben en opgestart deze melding:

dvdshrink encountered an error and cannot contineu this operation

unhandeld exception onidle file

the reason is unknown.

is dit een bekend probleem of heb ik weer mazzel?
ben zeer benieuwd!!

@tintin

Probeer eens een nieuwe te downloaden en installeren,

groetjes speedtouch

hoi speedtouch

heb een nieuwe gedownload en geinstalleerd en deze doet het goed naar mijn mening

alleen is het versie 3.1 en die heeft wel wat andere handelingen maar daar komen we wel uit....

bedankt weer!!!!!

branden nero

Jullie oplossingenn en aanraders gelezen en evenzo geprobeerd maar........

Ik heb een Sony DvD brander. Kan alles aan =R;-R ook +Rw;-Rw
Brandprogramma Nero Express 6.3.0.2.

Het volgende. Film op DvD via DvD decrypter bewerkt naar hardeschijf; daaran dat bestand middels DvD Shrink 23nl bewerkt viaall files en dan back-uo. Eveneens naar harde schijf. Proces duurt ong 5 minuten.
Nero starten; kies voor DvD VDEO bestanden, toevoegen, voltooid en naar volgende en dan kan ik niet branden want dat licht niet op. In de brander zit een DvD-R.
Wat doe ik fout. Svp raad.

Bazar,

Ik wil wel een screen-shot toevoegen maar ik zit ff op een andere pc waarop geen dvd-brander zit.

Bij nero kies je de optie dvd-video je kiest voor een nieuwe compilatie.

In de linker kolom zie je 2 mappen [ audio-ts + video-ts ]
klik op de map video-ts.
als het goed is blijft alleen de map staan en is de map audio verdwenen.

sleep nu de hele inhoud van de film [ vob-file's en bij behorende naar de tweede kolom van rechts.

Nu moet alles goed staan , klik dan op fikken.

groetjes speedtouch

Speedtouch.

In nero heeft het video bestand geen rolmenu. Dus wat jij schrijft, krijg ik niet op het scherm.

Praten we over verschillende nero's

Open bij nero de dvd-compilation en sleep de hele film uit shrink of dvd2one volgens de bijlage in de juiste kolom.

groetjes speedtouch

Bijlagen

• nero.jpg
    nero.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 68
Speedtouch.

Ik heb jouw jpg gezien. Jij hebt een geheel ander programma dan dat ik heb. Daar zal het probleem kunnen liggen.

Zoals omschreven. Ales loopt goed tot het moment dat ik moet branden. Dan laat nero het afweten. Branden "licht" namelijk jiet op; dus kan ik niet verder.

Volgens mij niet hoor je schrijft dat je nero 6.3.0.2 gebruikt.

Ik dus ook :D

Je moet wel de optie dvd aanvinken bij de compilation.
Zie bijlage:

Bijlagen

• nero-compilation.jpg
    nero-compilation.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 73
Ga eens naar start en klik op progamma's ga naar nero en klik nero burning rom aan , dan kom je gelijk in het juiste menu.

Dus niet via nero express

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan