raar viru probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Dit is te gek voor woorden, kan alle vragen aanklikken maar als ik mn eigen vraag aanklik is internetexplorer verdwenen! Kan iemand mijn vraag naar deze titel linken zodat ik evengoed de (eventuele) oplossing kan vinden? Bedankt!

Het werk niet Crash, ik krijg deze vraag terug. Willen mensen met een eventuele oplossing hem bij deze vraag willen plaatsen, dank je.

Probeer het eens met Sysclean

This tool supports the following features:

o Terminate all malware instances in memory
o Remove malware registry entries
o Remove malware entries from system files
o Scan for and delete all malware copies in all local hard drives

Download >>>SyscleanPackage<<< op deze >>>SITE<<< zet het in een map, download daarna de nieuwste Viru Pattern Files op deze >>>SITE<<< en unzip ze naar de zelfde map,sluit al je programma's af (ook je virucanner) en dubbelklik vervolgens op sysclean.com

Groetjes Jozo

Geplaatst door jack43
Het werk niet Crash, ik krijg deze vraag terug. Willen mensen met een eventuele oplossing hem bij deze vraag willen plaatsen, dank je.
Hmm vreemd ik kom wel bij je andere vraag.:confused:

Hier het antwoord wat ik daar geplaatst had;
Geplaatst door crash
Heb je hier iets aan?
Hier kan je online op virussen laten scannen.
www.housecall.nl
of hier;
http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=22&pkj=BKJOKMFIDPMSVOJRESL

Laat de pc ook op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Pfff, het is gelukkig gelukt hoor. Heb kunnen scannen bij Symantec (was de enigste link die wel pakte). kreeg een lijst van 23 trojans (geen virus dus). Jammer dat ze die niet voor me weg haalde dus heb alles met de hand verwijderd en hij doet het weer, Bedankt weer he! :thumb:

23 trojans.:8-0:
Heb je wel een goede virus scanner geinstalleert staan?
Mooi dat je er wel uit bent.:thumb:

Geplaatst door crash
23 trojans.:8-0:
Heb je wel een goede virus scanner geinstalleert staan?
Mooi dat je er wel uit bent.:thumb:

Ja, had de trialversie van NOD32, dat is toch wel een goede virusscanner. Was gewoon zo stom geweest om em te verwijderen en daarna ff flink surfen om later pas Norton er weer op te gooien. Dus ik was een beetje dom. :rolleyes: Weer wat geleerd, nooiiiit onbeschermd surfen, je hebt ze echt zo binnen!

Tja zo kan je wel aan 23 trojans komen.:D
Net wat je zegt je leert er weer van.

Je bent nu wel echt alles kwijt?

Ja, daar ga ik wel van uit. Heb on-line gescand met Housecall, heb Norton er weer opgezet, geupdate en ook laten scannen en dan nog ad-aware en spybot. Als dat niet genoeg is weet ik het niet meer Crash. Was wel een heel bizarre trojan dan, die zo slim is dat ie voorkomt dat je virussen kan scannen of installeren, ik dacht zelf al aan een format, maar was niet nodig. :) Alsnog bedankt he!

Graag gedaan

Als je idd zoveel scans er op losgelaten hebt, mag je er wel vanuit gaan dat je schoon bent.:)

Mischien als laatste, nog ff een Hijack this log plaatsen in de juiste topic.
Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Eventueel heb ik hier nog een online Trojan scanner voor je;
http://www.trojanscan.com/
:)

Nog even ter aanvulling voor anderen, ik kwam dit bericht tegen, neem aan dat ik dit virus had; Het nieuwe virus blokkeert de toegang tot de sites van antivirus- en softwarefirma's. Zo wordt het moeilijker om oplossingen te vinden die het virus van je pc verwijderen. Onder meer de sites van F-Secure, Kasperksky, McAfee, Microsoft, Sophos en Trend Micro worden door een aanpassing van de hostfile onbereikbaar, rapporteert AVERT van Network Associates. Het gaat hiet om het MyDoom-virus. Wees gewaarschuwd!

Ik denk niet dat je dat virus had. Die is pas NA jouw probleem uitgekomen

Das waar, maar de eigenschappen lijken erg veel op elkaar. Ik weet wel dat je een groot probleem hebt als je het virus hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan