dannydenhaag
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2003
Tjah ik las net hier een berichtje over de PWSteal virus die Symantec Norton de naam gegeven heeft.
Heel leuk alleen ik heb het virus ook
beetje jammer maar jah, nu is het zo dat het bestand in de map c:\windows\system32\funnycar racing!.exe besmet is met dit virus ( ook wel trojan genoemd door NAV ).
Als ik dit bestand scan met moosoft the cleaner dan zegt deze Niets gevonden, terwijl deze volgend de database wel bekend is met dit virus.
Heel leuk allemaal maar als ik het bestand weg wilt smijten dan krijg ik dus een foutmelding dat het beveiligt is etc.......
Wie kan mij helpen want ik wordt helemaal gek van NAV die continu een viruswaarschuwing geeft en hem zelf niet weg kan gooien of in quaraintaine zetten
groet,
DANNY :thumb:
Heel leuk alleen ik heb het virus ook

Als ik dit bestand scan met moosoft the cleaner dan zegt deze Niets gevonden, terwijl deze volgend de database wel bekend is met dit virus.
Heel leuk allemaal maar als ik het bestand weg wilt smijten dan krijg ik dus een foutmelding dat het beveiligt is etc.......
Wie kan mij helpen want ik wordt helemaal gek van NAV die continu een viruswaarschuwing geeft en hem zelf niet weg kan gooien of in quaraintaine zetten
groet,
DANNY :thumb: