beeldschermpjes in taakbalkwel met win 2000 maar niet met win 98 (chello)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbraddock

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
hoe krijg ik de schermpjes weer op mijn taakbalk als ik online ben.ik heb chello internet.bij win 2000 had ik ze wel maar bij win 98 niet.
help aub graag in simpel uitleg ben niet profesioneel.

Laatst bewerkt:
Ga naar de eigenschappen van de verbinding, klik dan op "Pictogram in het systeemvak weergeven gedurende de verbinding"

Bij 2000 eigenschappen netwerkverbinding vinkje op tabblad algemeen.

Win98 weet ik niet.

met een gewone modem kan het wel,en in win 2000 kon het ook ,waarom kan het niet met chello?

Dat klopt, met een telefoon-verbinding waren die monitortjes wel te zien, met de kabel zijn ze niet te zien, wel vanaf Windows 2000. Deze optie is misschien ook wel bruikbaar, je kan de verbinding daar niet mee verbreken maar je ziet wel of er verbinding IS. Tip van Tanja 1968 uit het Helpmij-archief: LanLed

Laatst bewerkt:
heb het gedownload en geinstalleerd maar kan het nergens vinden,weet jij hoe dit werkt?

heb het zelf al gevonden maar is er ook een programmaatje waar je wel je verbinding mee kan afsluiten?

Je kan mogelijk een snelkoppeling maken (op je bureaublad) van die Lan-verbinding, en dan kiezen met rechtsklik daarop voor uitschakelen cq herstellen...heb daar zelf geen ervaring mee omdat XP die handige monitortjes wel heeft qua daarmee uitzetten en aanzetten middels dubbelklik op die snelkoppeling zoals genoemd.

ik heb er een beetje de balen van van die schermpjes ik ga win 2000 of XP installeren en zie wel hoe het gaat.
bedankt vooe jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan