Forza Utreg
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2001
Hallo,
Vanavond instaleerde ik Power DVD (legale versie) en er gebeurde iets erg vervelends.
Na de installatie probeerde ik Power DVD op te starten, maar hij kon de snelkoppeling niet vinden. Heb dus uninstal van Power DVD gedaan en herinstaleerd.
Ik weet niet hoe het kan maar al mijn documenten zijn verdwenen!!!!!
Heb eerst gezocht op bepaalde bestanden (ook de verborgen mappen), maar XP vond alleen maar snelkoppelingen die niet werkte.
Het pad van Mijn Documenten was ook niet veranderd.
Natuurlijk had ik geen back-up gemaakt (STOM STOM STOM).
Na 3 systeem herstels te hebben geprobeerd (allemaal op verschillende data en niet kunnen uitvoeren) ben ik nu dus wanhopig.
Waar zijn die bestanden in godsnaam allemaal gebleven en hoe krijg ik ze terug!!!!
OS=XP Pro (NL)
BTW: weet ook niet of systeemherstel gewerkt had maar ik moest toch wat...
HelpMij alsjeblieft.
Groeten Daan
Vanavond instaleerde ik Power DVD (legale versie) en er gebeurde iets erg vervelends.
Na de installatie probeerde ik Power DVD op te starten, maar hij kon de snelkoppeling niet vinden. Heb dus uninstal van Power DVD gedaan en herinstaleerd.
Ik weet niet hoe het kan maar al mijn documenten zijn verdwenen!!!!!
Heb eerst gezocht op bepaalde bestanden (ook de verborgen mappen), maar XP vond alleen maar snelkoppelingen die niet werkte.
Het pad van Mijn Documenten was ook niet veranderd.
Natuurlijk had ik geen back-up gemaakt (STOM STOM STOM).
Na 3 systeem herstels te hebben geprobeerd (allemaal op verschillende data en niet kunnen uitvoeren) ben ik nu dus wanhopig.
Waar zijn die bestanden in godsnaam allemaal gebleven en hoe krijg ik ze terug!!!!
OS=XP Pro (NL)
BTW: weet ook niet of systeemherstel gewerkt had maar ik moest toch wat...
HelpMij alsjeblieft.
Groeten Daan