netwerkkaart driver!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

limbovet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2004
ik mis de driver voor mijn netwerkkaart.......heb een gericom 1st supoersonic 1000 mhz laptop, van oorsprong stond er won ME op en nu heb ik er Win
XP op staan, deze herkent de kaart niet....waar kan ik de juiste driver vinden??????het is een gericom fast ethernet 10/100 Dual_speed 10/100_PC_Card.......

Ik ga nu twijfelen of je nu Gericom of GeNicom bedoelt. Ik kan over de laatste veel info vinden, en over de Gericom niet veel.

ik kan niet echt iets vinden voor gericom fast ethernet
heb je meer gegevens
:confused:

Sigma heeft in het andere topic een goede tip gegeven. Klik op mijn link hierboven en je zult hem zien.

gericom

sorry voor plaatsing in verkeerde topic, zal beter opletten volgende keer!!! maar mijn notebook is toch echt een gericom Tanja....is een duits merk.... ik ben dus op zoek naar de juiste driver hiervoor......weet niet welke informatie ik nog meer moet geven....op die FTP site kon ik niets vinden.....

mijn compu is dus een Gericom 1st supersonic 1000 mhz.....

Nog maar een keer proberen.
Hier zijn de drivers voor Gericom.

@Sigma, In het bericht boven je staat dat hij op die FTP site niet de juiste drivers kon vinden.

Tja, dat las ik niet in zijn reactie, alleen dat hij niets kon vinden en ik zie toch al vlot ongeveer 15 drivers voor Network staan. Dus ik vraag me af of hij goed kijkt.
Want met de gegevens die hij ons hier heeft gegeven kunnen ze alle 15 juist zijn.

Ik kon er vanmiddag al helemaal weinig over vinden:confused: Ik zei "niet de juiste drivers kon vinden". Maar ging daar eigenlijk vanuit. Er staan inderdaad drivers zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan