Herkennen DVD RW na onderbroken flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Deze DVD werkte niet geheel goed en op advies van Dell een upgrade gedaan. Helaas heeft de eigenaar deze onderbroken toen ie zag iets van " flash ". Nu wordt deze niet meer herkend. Wie kan me op weg helpen deze weer te laten herkennen en nieuwe drivers te installeren ? Is niet via App. beheer te benaderen-

Mogelijk is de firmware beschadigd. Bel eens met Dell of er nog iets aan te doen is. :(

Tuurlijk is dat mogelijk maar was benieuwd op een herinstallatie van de firmware ook mogelijk was.

Kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar misschien is er hoop. :)

Beste lijkt me om met Dell te bellen.
Mede omdat zij de bewerking die fout is gegaan, hebben geadviseerd.

Ben bang dat door de flash af te breken je de DVDspeler kunt weggooien. Daarom wordt er ook een aantal keren voor gewaarschuwd voordat je het gaat doen helaas

Hallo

Indien er tijdens een b.i.o.s. update iets verkeerd loopt , is het "exit" "terminus ".....

Maar , mits deze "update" u werd aangeraden door Dell , dan zou ik zeker niet nalaten deze te kontakteren ....

Fabrikant kan deze wel herprogrammeren , maar of deze de moeite zullen nemen ????

Zeker gezien de relatief lage prijs van dergelijke toestellen...

Peter

Er was toch wel meer aan de hand en tijdens tel consult met Dell heeft men de conclusie getrokken dat deze niet meer te repareren was (niet noodzakelijk te wijten aan de upgrade firmware) en is er door Dell een nieuwe opgestuurd.

Mooi, dan erkennen ze hun fout, zonder dat ze toegeven, maar je hebt wel een nieuwe en daar gaat het om.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan