KPN ADSL-snelheden opnieuw omhoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bennie

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
10 okt 2000
In de nieuwsgroep van XS4all.ADSL gaat het gerucht rond dat KPN de snelheden van ADSL na de zomer opnieuw gaat verhogen.
http://tinyurl.com/38lnt

;)

Groetjes,
Bennie

Laatst bewerkt:
Die zullen wel volgen ....

Groetjes,
Bennie

Essent gaat allereerst alleen de upload verdubbelen van de broadband

Het wordt zo wel steeds interessanter om @home vaarwel te zeggen en over te stappen op adsl

Geplaatst door Smartguy
Waar blijft Essent...?:rolleyes:

@Home
Kabelaar Essent ziet zich door de aangekondigde snelheidsverhoging van Chello genoodzaakt eveneens zijn snelheden aan te passen. Vooralsnog blijft deze verhoging echter beperkt tot een hogere uploadsnelheid van @Home Breedband, het duurste internetproduct van de isp.

"De uploadsnelheid van @Home Breedband zal binnen een maand worden verhoogd tot 256 Kbps", zo belooft Jan Bakker, woordvoerder van moederbedrijf Essent. "De snelheden van @Home Budget en Basis blijven voorlopig ongewijzigd. We blijven de markt in de gaten houden. Wij zien vooralsnog geen reden om de andere abonnementen aan te passen."

http://www.webwereld.nl/nieuws/17703.phtml

Dit is wel beter! Ik hoop dat het snel gaat gebeuren, echt vet! :thumb:

Geplaatst door toetje33
Dit is wel beter! Ik hoop dat het snel gaat gebeuren, echt vet! :thumb:

Jup kunnen we weer eens wat sneller downen :D

@Mario: Ben het helemaal met je eens dat het interessanter is om ADSL te nemen i.p.v Kabel. Als je steeds maar dezelfde down- upload snelheid hebt en je hoort van je kameraad dat zijn ADSL-verbinding alweer wordt verhoogt, zou ik abrupt mijn Kabelverbinding opzeggen :D

Wordt dan ook de prijs bij oa Tiscali weer verhoogd:evil:? Ik moet door die verhoging €5 extra per maand betalen en als ik dat niet doe wordt mijn datalimiet verlaagd naar 2gb??!!

Maar niemand heeft een officieele bron wel? Zitten ze inmiddels niet aan hun limiet dan?
Wie heeft zin een website op te zetten over prijsverlaging ipv snelheidsverhoging? Die snelheidsverhogingen zijn in mijn ogen maar een rekmiddel en erg nadelig voor ons...

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig is het aantrekkelijker om voor ADSL te kiezen ipv kabel.
Wil je een hoge upload genieten, kies dan voor DEMON .

Greetz Patrick

Bennie heeft deze vraag gesteld en de watchdog kwam automatisch bij mij terecht, zodat zijn topics toch nog open kunnen blijven of als opgelost worden aangemerkt. Heeft iemand al iets officieels gehoord? Ik moet bekennen dat ik me daar niet zo mee bezig heb gehouden.

Hier en daar lees je het ook in de nieuwsgroepen, maar officieel is het allemaal nog niet.

Greetz Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan