rollercoaster tycoon 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedenmiddag,

Ten eerste wil ik iedereen veel sterkte wensen bij de begrafenis van Bennie vanmiddag.

Even een vraagje. Ik heb rollercoaster 2 gedownload en geinstalleerd , dat ging allemaal goed (1cd) maar nu wil ik het spel gaan spelen en nu geeft hij aan dat de verkeerde cd erin zit. Dit is ook gewoon de cd waarmee ik het spel geinstalleerd heb.
Wie weet wat ik moet doen nu?

groeten
debby

Het spel is beveiligd tegen kopieren (safedisc/securom) en controleert bij het opstarten of er een originele cd in zit of een zelfgebrande. In het laatste geval start het spel niet. :rolleyes:

Geplaatst door buick
Het spel is beveiligd tegen kopieren (safedisc/securom) en controleert bij het opstarten of er een originele cd in zit of een zelfgebrande. In het laatste geval start het spel niet. :rolleyes:

Jeetje, zonde van mijn schijfje, dus daar is niks meer aan te doen?

bedankt alvast
debby

Jawel er is iets aan te doen. Bij je download zit als het goed is een map: "Crack" ïn die map zit een .exe bestand, kopieer dat bestand in de doelmap en dan kun je het spel spelen. Zit het bestand er niet bij, download dan de crack, en installeer deze.

Mag ik de heren en dames op het volgende wijzen:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Begint nu een beetje de verkeerde kant op te gaan

Geplaatst door m@rio
Mag ik de heren en dames op het volgende wijzen:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Begint nu een beetje de verkeerde kant op te gaan

oeps,
sorry Mario, je hebt gelijk

debby

Oplossing is er zoiezo wel: zorgen dat je het spel kan kopen in de winkel. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan