internet explorer loopt vast bij openen popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb internet explorer 6.0 met sp1 en ik draai windows xp met sp1. Het probleem is als volgt. Wanneer ik bijvoorbeeld op een link klik die een nieuw venster opent loopt internet explorer telkens vast. Ook wanneer zich een pop-up opent loopt internet explorer telkens vast. Ik heb mijn computer gescand voor spyware, virussen, enz. Maar ook dit leverde niks op. Heeft iemand enig idee, waarom internet explorer telkens vastloopt? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Probeer het eens met IEfix, wel eerst de WinXP cd in de pc plaatsen.

Laatst bewerkt:
Hij loopt nog steeds vast... Waar kan het nog meer aan liggen? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Telkens wanneer hij vast loopt gaat mijn cpu 100% draaien. Ik heb een 3,0 ghz processor dus het zal daar wel niet aan liggen. Maar ik vind het vreemd dat hij dan in 1 keer 100% gaat draaien. Hij loopt dus alleen vast wanneer je een popup opent. Of op een link klikt die een nieuw venster opent. Het nieuwe venster opent zich dan, maar vervolgens loopt hij meestal vast. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik kan doen. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Zou toch spyware (of andere ongein) kunnen zijn ondanks dat je meldt dat niet te hebben. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Ik heb Norton Internet security. Maar daardoor hoort internet explorer toch niet vast te lopen? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Het zou niet mogen nee...maar het kan wel.

Probeer eens of de internet explorer nog steeds vastloopt als je Norton Internet Security uitzet.

Nee, is het ook niet. Ik heb nu een tijdje de firewall er af gehad, maar internet explorer blijft steeds vastlopen. Dat is aardig irritant aan het worden. Iedere keer loopt hij vast bij het openen van een nieuw venster. Weet iemand wel een goede oplossing? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Ga naar Start/uitvoeren, en type één voor één de volgende regels; na elke regel klik je op 'OK'
Wacht na het uitvoeren van iedere regel totdat je een bevestiging ziet, dat het registreren van de betreffende dll gelukt is:

regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Urlmon.dll

Zijn er meldingen dat het registreren van één van de dlls mislukt is, moet je het even melden.

Start Windows opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan