ontwerpsjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

spetter

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Goedemiddag,

Ik zit met het volgende probleem. Ik maak voor mijn werk een standaard sjabloon met logo etc. van het bedrijf. Die sla ik op als ontwerpsjabloon onder C:\Program Files\Microsoft Office\Templates\Presentation Designs.
Als ik dan kijk in powerpoint onder Ontwerpsjablonen dan zie ik de voorbeeld ook staan. Maar als ik vervolgens hem aan kies blijft mijn dia leeg.
Graag hoor ik van jullie een oplossing.

voeg het sjabloon eens toe als bijlage

dan zal ik(of een van de adere forumleden)

het zelfde eens proberen op onze pc, kijken wat ie dan doet.......

prettig weekend alvast

groeten

M***** Thomson

Hoi Patrick, :D

Ik denk dat bij mij alles goed te zien is. (3 plaatjes)

Ik heb alleen wel wat aanmerkingen over jouw sjabloon.
Je kunt jou plaatjes zo selecteren en op zij zetten. (dit moet je zien te voorkomen...krijg je vanzelf rommelige presentaties mee)

Om dit te voorkomen, dient alles wat gedurende de presentatie gelijk blijft (de huisstijl) in het Dia-model geplaatst te worden.

Als je op deze manier werkt zijn de plaatjes niet langer te manipuleren.

Ik heb jouw sjabloon even aangepast, zodat je kunt zien wat ik bedoel. (in het sjabloon staat een korte uitleg)

Veel succes! :thumb:

Bijlagen

Hoi Patrick, :D

Nog iets, was me net niet opgevallen.

Jij plaatst jouw sjabloon in de verkeerde map. De map welke jij gekozen hebt is bedoeld voor de eigen templates van Microsoft.

Voor zelfgemaakte templates is de standaardmap Sjablonen bedoeld: C:\Documents and Settings\Joost\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Dit is de map waar Powerpoint naar toe schiet wanneer je opslaan als sjabloon kiest.

Zet je template daar maar eens in.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan