amateurtje
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2001
ik heb sinds een tijdje een vervelend probleem. Heb gezocht op verschillende forums en via google maar helaas. Ik draai op XP-home
Als ik na opstarten van de pc op internet gaat is er niets aan de hand.
Ga ik er na een tijdje helemaal uit(de verbinding adsl blijft gewoon open) en ga ik er na een poosje weer op krijg ik de volgende melding:
explorer.exe.toepassingsfout
instructie op 0x023568b3 verwijst naar geheugen op 0x023568b3. lees of schrijfbewerking(read) op het geheugen.
Klik op anuleren om fouten op te sporen.
Dat doe ik, dan is voor een paar seconden het hele bureaublad leeg, alle icoontjes, taakbalk etc. komt terug en ik kan weer het net op.
Het probleem is er niet als ik gewoon op het net blijft en ik er niet helemaal uit gaat.
Wie o wie kan me daarbij helpen.
Als ik na opstarten van de pc op internet gaat is er niets aan de hand.
Ga ik er na een tijdje helemaal uit(de verbinding adsl blijft gewoon open) en ga ik er na een poosje weer op krijg ik de volgende melding:
explorer.exe.toepassingsfout
instructie op 0x023568b3 verwijst naar geheugen op 0x023568b3. lees of schrijfbewerking(read) op het geheugen.
Klik op anuleren om fouten op te sporen.
Dat doe ik, dan is voor een paar seconden het hele bureaublad leeg, alle icoontjes, taakbalk etc. komt terug en ik kan weer het net op.
Het probleem is er niet als ik gewoon op het net blijft en ik er niet helemaal uit gaat.
Wie o wie kan me daarbij helpen.