Norton 2004 updaten mislukt steeds!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Het lukt me maar steeds niet om Norton Systemworks 2004 te updaten. Ook niet na het volgen van de aanbevelingen van www.symantec.com:

Error: "LU1812: An update failed to install. A program that was part of this update failed when it ran. This update was not applied."

Situation:
When LiveUpdate attempts to install an update, you see the message "LU1812: An update failed to install. A program that was part of this update failed when it ran. This update was not applied."

Solution:
This can be caused by a corrupted file in the \Downloads folder or by one or more damaged Symante™ or Norton™ program files.

Because clearing the files in the \Downloads folder is fairly quick to do, this should be tried first. If clearing the \Downloads folder does not fix the problem, you will have to uninstall and reinstall all Norton and Symantec products.

en:

What to do if you still see the error message after clearing \Downloads
If clearing the \Downloads folder did not work, you will have to uninstall and reinstall all Symantec and Norton programs.

Close all programs.
Follow the instructions that apply to your version of Windows:
In Windows 98/2000, on the Windows desktop, click the Start button > Settings > Control Panel. In the Control Panel window, double-click Add/Remove Programs.
In Windows Me, on the Windows desktop, click the Start button > Settings > Control Panel. In the Control Panel window, double-click Add/Remove Programs. (If you do not see the Add/Remove Programs icon, first click "...view all Control Panel options.")
Windows XP, on the Windows desktop, click the Start button > Control Panel. In the Control Panel window, double-click Add/Remove Programs. (If you do not see the Add/Remove Programs icon, in the left side of the window, first click "Switch to Classic View.)

Click the first Norton or Symantec program that you have installed, for example, Norton AntiVirus 2003.


--------------------------------------------------------------------------------
Note: You may need to use the scroll bar to view the whole list.
--------------------------------------------------------------------------------

Click Add/Remove, Change/Remove, or Remove (this varies with the operating system). Follow the prompts.
Repeat steps 3 and 4 until all Symantec or Norton programs have been uninstalled.
Repeat steps 3 and 4 for the programs "LiveReg (Symantec Corporation)" and "LiveUpdate (Symantec Corporation)."
Restart the computer.
Reinstall your first Symantec or Norton program. Run LiveUpdate when the installation is finished (you may be prompted to do this.) Keep running LiveUpdate until you see a message that no more updates are available.
If you have additional programs, repeat step 8, installing one program at a time until all are installed.


Ik heb Norton volledig gewist, alle referenties naar Norton en Symantec verwijderd in het register, heb ook nog de registerverwijderaar van Symantec zelf gebruikt en na het opnieuw opstarten Norton opnieuw geïnstalleerd. Toch blijf ik hetzelfde probleem houden!

Graag jullie antwoord! Alvast dank!
 
Deze melding kan ook veroorzaakt worden, wanneer geen internetverbinding beschikbaar is.
Dit kan ook veroorzaakt worden wanneer een firewall de internettoegang voor systemworks blokt.
 
Dank! Ik heb ADSL, dus een permanente verbinding. Verder heb ik geen firewall, en heb alle pop-upblokkers die ik heb, afgesloten. Het probleem blijft nog bestaan.
 
Andere mogelijkheid is dat de systemworks, die je tracht te installeren, corrupt is.
 
Windows firewall is niet aangevinkt en de software werkte vorige week nog gewoon. De computer is virusvrij (volgens de laatste definities)
 
Geplaatst door Henry1st
Dank! Ik heb ADSL, dus een permanente verbinding. Verder heb ik geen firewall, en heb alle pop-upblokkers die ik heb, afgesloten. Het probleem blijft nog bestaan.


Zou ik je aanraden er wel één te nemen met een permanente verbinding. Of zit je achter een router?
Welke update kan je niet krijgen? Is dat een "Common Client"??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wél een permanente verbinding, maar dit terzijde; ik zit inderdaad achter een router (Drayton Vigor 2200E). Deze router heeft nog nooit dit soort problemen gegeven, tot voor kort ging alles gewoon goed. De router staat ingesteld op standaard instellingen, m.a.w. ik heb niets gewijzigd.
 
Nee, ik bedoelde dat meer met het ontbreken van een firewall maar di eheb je dan ook niet nodig. Maar is het de " Common Client" update die je niet kan krijgen?
 
Het is de programma-update voor Norton Antivirus 2004 Nederlands en volgens mij inderdaad de common client.
 
Dat probleem heb ik ook gehad met die "Common Client" updates. Je hebt deze niet nodig kwam ik toen achter. Deze zijn om bepaalde fouten die je zou kunnen hebben op te lossen. Ik heb ze nooit geinstaleerd en het werkt nog steeds perfect. Saldos zal je vraag ook wel lezen en die kan je nog verder helpen.
 
Ik ben benieuwd wat hier uit komt,ik heb namelijk precies hetzelfde.En in mijn kennissenkring ook Gr. Rama
 
hieperdepiep.....
ik heb precies het zelfde probleem...vet irritant.
100.000 keer opnieuw erop gepleurd maar noppes,heb zelf windows xp er opnieuw opgezet...niks nakkes nada.
Ik blijf deze topic met argus ogen volgen!!!

grtzzzz:cool:
 
Heb gekeken, alleen kom ik daar helaas ook niet verder mee. Het enige wat ik me op dit moment zou kunnen voorstellen dat er ergens een trojan meedraait die de update vernaggelt? Ik heb vanmorgen wel de computer gescand op virussen en vond er 6 die nu, als het goed is, verwijderd zijn.
 
Geplaatst door Henry1st
Heb gekeken, alleen kom ik daar helaas ook niet verder mee. Het enige wat ik me op dit moment zou kunnen voorstellen dat er ergens een trojan meedraait die de update vernaggelt? Ik heb vanmorgen wel de computer gescand op virussen en vond er 6 die nu, als het goed is, verwijderd zijn.

Doublecheck dan nog even dmv een online-scan: http://housecall.trendmicro.com/

HijackThis brengt evt Trojans ook aan het licht, dus je kunt ook even bij dit topic langsgaan en de instructies uit het eerste bericht aldaar opvolgen.
 
geen goede update norton

hetzelfde probleem

Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1

NAVNT 10.00

Deze update kon niet door LiveUpdate worden voltooid.

Wij verzoeken u contact op te nemen met Technische ondersteuning en alle informatie door te geven die op dit scherm wordt vermeld.
Kies Help -> Technische ondersteuning in uw Symantec-product voor meer informatie.

De onderstaande bestanden konden niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\AboutPlg.dl^
156816 Bytes 8/29/2003 7:44:56 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\apwcmdNT.dl^
275600 Bytes 8/29/2003 7:45:06 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\apwutil.dl^
35984 Bytes 8/29/2003 7:45:12 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\BootWarn.ex^
105304 Bytes 8/29/2003 7:46:16 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\ccIMScan.dl^
103568 Bytes 8/22/2003 8:14:48 v10.0.0.635.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\ccIMScan.ex^
74896 Bytes 8/22/2003 8:14:52 v10.0.0.635.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\DefAlert.dl^
185488 Bytes 8/29/2003 7:45:22 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\N32call.dl^
64344 Bytes 8/29/2003 7:56:58 v5.3.0.182.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVAPSCR.dl^
78992 Bytes 8/29/2003 7:45:34 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\navapsvc.ex^
158864 Bytes 8/29/2003 7:42:26 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\navapw32.dl^
133976 Bytes 8/29/2003 7:54:48 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVComUI.dl^
586896 Bytes 8/29/2003 7:46:52 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NavEmail.dl^
58512 Bytes 8/22/2003 8:17:38 v10.0.0.635.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVError.dl^
84824 Bytes 8/29/2003 7:52:06 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVEvent.dl^
255120 Bytes 8/29/2003 7:48:04 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NavInoc.dl^
44688 Bytes 8/29/2003 7:48:10 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\Navlcom.dl^
218256 Bytes 8/29/2003 7:49:22 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVLnch.dl^
74896 Bytes 8/29/2003 7:49:28 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVLogV.dl^
140432 Bytes 8/29/2003 7:49:32 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVLUCBK.dl^
1049744 Bytes 8/29/2003 7:49:38 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVOpts.dl^
894096 Bytes 8/29/2003 7:49:44 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\navprod.dl^
46224 Bytes 8/29/2003 7:49:50 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVShExt.dl^
105304 Bytes 8/29/2003 7:59:04 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVSTATS.dl^
119952 Bytes 8/29/2003 7:51:02 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVStub.ex^
46112 Bytes 8/29/2003 7:48:48 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVTasks.dl^
136336 Bytes 8/29/2003 7:51:08 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVTskWz.dl^
226448 Bytes 8/29/2003 7:51:12 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NAVUI.dl^
177296 Bytes 8/29/2003 7:51:18 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\Navw32.ex^
87184 Bytes 8/29/2003 7:44:46 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NetBrExt.DL^
52368 Bytes 8/29/2003 7:52:56 v5.3.0.182.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\OfficeAV.dl^
66704 Bytes 8/22/2003 8:18:04 v10.0.0.635.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\qconres.dl^
49296 Bytes 8/29/2003 7:51:22 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\S32integ.dl^
86360 Bytes 8/29/2003 8:02:12 v5.3.0.182.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\S32NAVO.DL^
476304 Bytes 8/29/2003 7:54:10 v5.3.0.182.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\Scandres.dl^
341136 Bytes 8/29/2003 7:51:28 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\ScanMgr.dl^
140432 Bytes 8/29/2003 7:51:34 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\ScriptUI.dl^
271504 Bytes 8/29/2003 7:51:38 v10.0.0.109.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\SDSND32I.DL^
13456 Bytes 8/29/2003 7:51:44 v10.0.0.109.

Vanalles al geprobeerd maar helaas het probleem blijft.
Ook heb ik norton system works geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

wie o wie heeft hier een oplossing voor.

alvast bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan