virus w32.jeefo

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Wie kan mij helpen met deze virus,w32.jeefo.Ik weet niet hoe ik deze virus maar weet niet hoe ik ervan af kom.Norton antivirus kan hem niet verwijderen ik heb nu 358 bestanden in quarantaine staan en 4 verwijderd en 1 bestand kan hij niet in quarantaine zetten en niet verwijderen en ik kan hem ook niet vinden.Wie kan mij helpen??

Probeer het anders eens met Housecall

Zelf doe ik het altijd in veiligemodus, maar niet iedereen heeft deze optie.

groetjes speedtouch

bizzy

Hartstikke bedankt voor jullie hulp.Ik ben inmiddels wel zo'n 360 bestanden kwijt en de helft van mijn programma's werkt niet meer goed,dus dat word opnieuw installeren.Maar ja ben gelukkig weer virus vrij.Echt bedankt voor jullie hulp.

Tja net een vogel

Tja een virus is net een vogel, het nestelt zich overal in.

Maar toch....
je bent virus vrij.....wel vreemd zoveel bestanden maar goed.

grtjs jjw

Supersnel

Het ging ook in 1x supersnel,kon de ene programma na de ander niet meer gebruiken,dat is verder niet zo erg maar heb veel foto's op m'n pc staan.Ik was al bang dat ik ze kwijt was want m'n brandprogramma's werken ook niet meer.Nu even NERO opnieuw installeren en hopen dat hij het weer doet.Toch top van jullie voor de snelle reactie.Ga direct lid worden nu,heb toch al veel problemen door "help mij"opgelost.

Goede keuz

En dat is altijd een goede keuz.
Helaas moet ik het nog steeds doen.

grtjs jjw

Maar.....

Maar je kunt niet meer opstarten ofzo, je hebt dat removal progje gebruitk neem ik aan.

Wel vreemd, meestal ben je dan nog wel optijd daar ik natuurlijk niet weet wat je allemaal al geprobeerd hebt te doen.

grtjs jjw

Opstarten

Ik kan wel opstarten maar omdat er zo veel bestanden zijn gewist werken veel programma's niet meer.Ik heb een HP pavillion en daar zat ook een mooi system recovery programma op en die werkt ook niet meer en mijn brandprogramma's en dvd programma's heel veel werkt niet meer dus ik ga mijn schijf formateren (was er toch aan toe) alleen werkt system recovery niet meer ik heb zo'n computer waar XP vast op de harde schijf zit.En met system recovery kon ik zo alles wissen en installeren zodat mijn PC weer is zoals ik hem kocht.Maar dat moet ik dus weer uitzoeken hoe ik dat nu weer moet doen.Of weet jij mischien een optie ???

Opstarten in oude configuratie

In theorie zou er dan een opstart (recovery) disk bij moeten zitten of cd's
Meestal een OEM versie wordt geleverd met een recovery diskette, als je daarmee zou opstarten moet dat proces vanzelf beginnen.

Maar laatst bij mijn moeder hetzelfde geintje en toen werkte de diskette niet.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan