windows xp 2 schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Hallo

ik ga xp er op zetten nu heb ik nog 98 se
heb een c schijf en een d schijf op mijn d schijf staat veel muziek etc
en op c mijn windows 98 se met mijn d schijf hoef ik toch niets te doen??
Geeft hij aan of ik c wil formateren??

hoop op hulp alvast bedankt

Beste

Hij geeft inderdaad aan of je C wilt formatteren.
Met de D hoeft je gene schrik te hebben als je zelf maar goed kijkt telkens het iets van een schijf vraagt dat ge de d niet aanduid.

Ge moet wel zien dat het op een gegeven ogenblik gaat vragen om je schijf naar ntfs over te zetten of fat te laten? Laat daar fat omdat ge al een D-schijf hebt met mogelijk fat omdat er win98 op je pc staat.

veel succes

jean

maar ik wil juist ntfs ik doe toch niets met mijn d schijf??daar staat geen windows 98 se op die haal ik dan van mijn c schijf. Met nffs kan ik bestanden die groter zijn dan 4 gb openen met winrar.

Geplaatst door jean42
Beste

Hij geeft inderdaad aan of je C wilt formatteren.
Met de D hoeft je gene schrik te hebben als je zelf maar goed kijkt telkens het iets van een schijf vraagt dat ge de d niet aanduid.

Ge moet wel zien dat het op een gegeven ogenblik gaat vragen om je schijf naar ntfs over te zetten of fat te laten? Laat daar fat omdat ge al een D-schijf hebt met mogelijk fat omdat er win98 op je pc staat.

veel succes

jean

Als jij je c schijf ntfs wilt kun je dat gewoon doen. D blijft gewoon benaderbaar

Dank u Mario

Dat wist ik niet.
Dus c mag ntfs zijn en de anderen fat?

jean

klasse mario dat wilde ik weten allemaal bedankt weet iemand of ik nog iets moet doen met mxstream van kpn en planet gewoon via schijfje installeren en verder niets??heb ik geen nieuw schijfje van mxstream nodig??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan