Usb Driver???

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietersenP

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
hallo, ik zit met een probleem.. ik kan mijn all in one printer niet installeren op de usb-poort.. nu blijkt dat ik mijn usb opnieuw moet configureren.. ik kan alleen nergens drivers voor vinden.. wie kan mij helpen? of hebben jullie meerderegegevens ervoor nodig..? Gr pP

welk besturings systeem heb je?
grote kans als je bij hardware alle usb onderdelen verwijderd dat deze opnieuw geinstalleerd worden bij opnieuw opstarten.

Hoe heb je de printer geinstalleerd?? eerst de drivers en toen de printer aangesloten?

Dit is de derde keer dat je dit bericht plaatst.
Het is niet handig om dit te doen, want je vraag wordt er niet sneller door opgelost en men weet dan niet in welk ebricht een antwoord geplaatst moet worden.
Ik heb in een van de andere berichten al gereageerd.

Geplaatst door hackerfrans
Dit is de derde keer dat je dit bericht plaatst.
Het is niet handig om dit te doen, want je vraag wordt er niet sneller door opgelost en men weet dan niet in welk ebricht een antwoord geplaatst moet worden.
Ik heb in een van de andere berichten al gereageerd.

okee je hebt gelijk.. dit is de eerste keer dat ik hier op zit.. ik dacht nml dat het niet werkte vandaar..
ik heb Windows 2000 Prof

gewoon ff proberen wat ik eerder bericht had....
grote kans dat het dan werkt.

maar dat is niet voor Windows 2000 Prof. Die heb ik nml.. of is dat geen probleem?

Geplaatst door hackerfrans
Alle drivers voor je moederbord vind je op deze pagina.
De odnerste is denk ik voor de usb-ondersteuning.

Ik heb het geprobeerd.. maar het wilt nog steeds niet lukken.. De printer stelt zich automatisch in op LPT1, terwijl die op de USB poort moet.

Geplaatst door PietersenP

Ik heb het geprobeerd.. maar het wilt nog steeds niet lukken.. De printer stelt zich automatisch in op LPT1, terwijl die op de USB poort moet.

Zou er geen andere oplossing zijn?
Of is het anders het beste om een nieuwe USB kaart te kopen.. ik weet niet hoe duur ze zijn.. en of het wel het probleem oplost?

Hier staan de drivers voor de Epson Stylus 3200, ook voor windows 2000. Misschien dat dat werkt.

Handmatig de instellingen veranderen van je printern van de lpt1 naar usb wellicht dat dat al scheelt

Geplaatst door krugar
Laat ff iets weten of het gelukt is of niet

:) EINDELIJK.. het is gelukt.. Ik heb Win 2000 verwijdert en Win XP geinstalleerd... En vond gelijk de juiste driver! Nu doet ie het perfect!!!

Bedankt voor het helpen!
Gr, Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan