na verwijderen virus rundll32.exe niet meer aanwezig kan heleboel niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

edward35

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Hallo,
mijn computer kennis is te slecht om dit op te lossen!
ik krijg steeds de foutmelding rundll32.exe niet aanwezig dit apparaat staat uit.
kan een helebooel niet meer openen en krijg het niet voor elkaar te repareren. Kan iemand mij helpen?
thnx

Geef ook eens wat meer informatie over het virus waaraan je in de topictitel refereert. Om welk virus ging het en hoe heb je het verwijderd?

uit andere topic
Nadat ik bullguard geinstalleerd heb en die virussen verwijdert heeft ben ik mijn rundll32.exe kwijt waardoor een heleboel software niet meer werkt, ik moet hem nu ook ieder keer starten via f8 en dan laatste goede instellingen selecteren om mijn icconen op mijn buroblad te zien anders blijft mijn buroblad helemaal leeg, ik weet wel iets van computers maar dit gaat mijn pet te boven, kan iemand mij helpen?
Thnx

Heb je al geprobeerd om systeemherstel te doen?

sorry

ja sorry ik had nog niet helemaal door hoe het werkte maar begrijp nu dat je zo moet reageren, was ook helemaal in de war van het fotootje bij je naam!;) grapje. Dat ik hier nog voor in de stemming ben , ben al een heel weekend bezig dit te maken maar het lukt me niet. nadat ik dus Bullguard had gedownload begon de elende deze heeft virussen verwijdert maar dus ook mijn rundll32.exe file hierdoor kan ik een heleboel software niet meer openen hij geeft dan een melding dat het apparaat niet meer werkt ik ben bang dat het echt mis is maar wie ben ik

systeemherstel

systeemherstel heb ik geprobeerd maar werkt ook niet meer

laptop

Mischien wel handig om te weten ik werk met windows xp home edition op een laptop satelite toshiba :o

430 dangerous errors

He Tanja ik had 430 errors hele gevaarlijke maar toen kwam inderdaad die key zou het echt helpen?:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan