Printprobleem in Outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anlon

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Sinds enige tijd kan ik geen e-mail berichten in Outlook-express 5.5 uitprinten.
Ik krijg iedere keer de foutmelding
"Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina"
"Fout: Niet-compatible versie van het RPC-stubprogramma"

URL: res: //C:\Windows\System\SHDOCLC.DLL/ preview.dlg

Hoe moet ik dit oplossen????

Wie kan mij helpen??

Bij voorbaat dank.

Groeten ANLON

Laatst bewerkt door een moderator:
Plaats alsnog de goede, dan verplaats ik de vraag naar "Outlook Express" Outlook is namelijk een heel ander programma.

Ik heb het bericht opnieuw geplaatst; nu met de goede bijlage!!

Groeten,

Anlon

Dat ander bericht van je is een crosspost en gaat snel dicht.

Je kunt je bijlage gewoon in deze vraag plaatsen

Ik heb ondertussen de instructies opgevolgd uit het artikel uit de knowledge-base van bovenvermelde link.
Dat artikel gaf aan, dat het bestnad iepeers.dll beschadigd zou moeten zijn.
Dat bestandje moest gehaald worden van de windows ME-CD. Dat is uiteindelijk gelukt.

Vooraf had ik Windows-update gedraaid en IE 5.5. vervangen door door IE6.0. Bij het update van IE naar IE6.0 bleek het bestnad iepeers.dll niet veranderd te zijn (had nog dezelfde omvang en datum), tevens bleek het probleem toen nog te bestaan. Vervolgens iepeers.dll vervangen. Echter het probleem bestaat nog steeds!!!!!!!!!!!!:evil:
Ondertussen weet ik het ook niet meer.
Toch maar Windows opnieuw installeren??

Wie weet (betere) raad?

Anlon

File van oude cd

maar nu heb je dus de file genomen van een cd die waarschijnlijk nog de oude file toepast toch???

HIER kun je de OE versie 5.5 downloaden, dan zou hij ook de juiste file weer moeten toepassen, als je daarmee klaar bent kun je wel weer updaten via microsoft om weer de nieuwste OE versie te krijgen, 6.0 bedoel ik dan.

Dit moet toch wel werken voor je.

succes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan