hoe kan ik op een email aderes door merdere laten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklel

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
mijn vader heeft een kleine berijf je op gestart en wil nu 1 vast email anderes hebben waar al zij medewerkers in kunnen kijken
nu heeft hij het email aderes in elke pc gezet maar nu kan aleen de eerste die hem leest lezen hoe kan ik zorgen dat iedereen op een andere pc het zelfde mailtje kan lezen
alvast bedankt

frank

'Berichten op server achterlaten' aanvinken in de accountsinstellingen.

ik snap niet helemaal wat je bedoelt met wat je zij
kun je wat presieser zijn toch bedankt frank

Okay:

In Outlook:
Tools -> E-mail accounts -> Klik op 'view or change existing e-mail accounts' en klik op volgende. Klik dan op het desbetreffende account en klik op 'change'. Klik op 'more settings' en ga naar het tabblad 'advanced', daar kun je 'Leave a copy of message on server' aanvinken.

hey bedankt maar het werkt nog niet
wij hebben outlook 2003 kan het daar aan liggen
want ze kunnen nogsteedts maar op 1 pc openen en dan is hij weer weg(het bericht)

In outlook 2003 NL:

Ga naar extra, opties, tabblad e-mailinstellingen, dan e-mail accounts aanklikken, puntje zetten bij bestaande e-mail account weergeven of wijzigen daarna op volgende klikken, dubbelklikken op het account wat je wilt wijzigen, dan rechtsonder op meer instellingen klikken, dan tabblad geavanceerd en aanvinken dat er een kopie op de server moet achterblijven

Zo moet het werken. Heb zelf ook 2003 en kan op meerdere pc's dezelfde mail uitlezen

Geplaatst door franklel
hey bedankt maar het werkt nog niet
wij hebben outlook 2003 kan het daar aan liggen
want ze kunnen nogsteedts maar op 1 pc openen en dan is hij weer weg(het bericht)

Ik heb ook 2003 hoor ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan