ZA Pro 5 !! Blokkeert alles

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Heeft er iemand al ervaring met de nieuwste Zonealarm Pro 5 ??

Ik had namelijk een bericht binnen gekregen dat ik moest updaten, nu zag ik al dat de site van Zonelabs vernieuwd was, en ik kreeg de keus uit diverse upgrades. Ik heb toen de Pro versie gekozen omdat ik die nu ook had lopen. Maar na installatie en reboot loopt mijn systeem als dikke bagger door een theezeefje.. :confused:
Mijn Overnet laat alles vasthangen en Norton 2004 vertoont allerlei rare kuren !
En mijn systeem hangt af en toe kompleet vast, zelfs ctrl-alt-delete werkt niet meer :mad:

Ik werk toch al jaren met ZA maar volgens mij zitten er nu te veel vernieuwingen in .
Ik heb de vorige versie er maar weer opgezet !! Nu loopt mijn systeem weer als een zonnetje...
Maar hopelijk is er wel een remedie om de upgrade wel goed te laten werken....

In elk geval bedankt voor de tip. Ik blijf voorlopig nog maar bij mijn oude vertrouwde zonealarm 2.6.

Ok dan !! Het ligt dus niet aan mijn PC.
Het is dus duidelijk het programma op zich.

Hopelijk komt er wel gauw een patch of zoiets voor...

Thanx

ik had dit al bij de oude versie! die heb ik drm verwijderd, en toen deed alles het weer.

Dat is dan jouw ervaring maar voor deze 'foute' update is ZA gewoon een goede firewall, ook Norton en andere firewalls hebben wel eens wat onhebbelijkheden maar dat wil niet zeggen dat het produkt niet goed is.

firewall

ja, en als je in de buurt nog veel problemen hoort gooi je 'm er toch gauw of. ik heb nu Sygate erop gezet, die werkt wel goed. Zonealarm in het begin ook, maar of het nou een conflict was met andere software, of dat het een bug was, weet ik niet. maar hij blokkeerde compleet alles. nu werkt ie weer goed, met sygate.

Ik gebruik zelf ook Sygate en ik ben er uitermate tevreden over. Sygate is als beste uit eoa test gekomen, duzzz:)

D'r zal niks anders op zitten dan te wachten op een goed werkende versie 5 ben ik bang voor :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan