...24start...

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused:Tokko antwoordde per mail:

Gemaild door tokko
ik heb de programa's niet die je nogdig hebd...
en ik ga ze niet downloaden ..
ik heb wel norton.
weet jij een andere manier?

Tja, ik probeer te helpen maar als je van dit probleem af wilt zul je er toch echt zelf ook iets voor moeten doen. Ben je niet bereid AdAware of Spybot en HijackThis eventjes te downloaden, dan kunnen wij je echt niet verder helpen. Dit zijn maar kleine programma's en deze zijn volledig gratis, dus wat is je probleem?

Norton zal je niet van deze browserhijacker afhelpen.

PS: in het vervolg graag antwoorden op het forum, niet per mail.

:( Tja Tokko, als je ze niet wilt downloaden kunnen wij je niet verder helpen. Helaas voor jou maar jij bent een van de eerste die zei NEE ik ga ze niet downloaden..... :rolleyes: Een paar MB'tjes en je probleem is opgelost?!?!!

sorry

sorry voor daarnet...
ik had adware al:)
dus hoef ik niet meer te downloaden en ik heb dat enen hjac geval al gedaan maar wat nu?

op ander ding stond dat je dan moest scannen dan opslaan txt. dan op dat forum zetten maar ik weet niet wat dat help op de forum zetten...
:o als je weet leg me dan maar uit:o
zou ik heel blij zijn:thumb:

probeer het zelf eens te zoeken! doe er zelf ook wat moeite voor!

heel grote tip...hoef je de zoekfunctie van het forum niet te gebruiken: Virus - Firewalls - Spyware > Spyware

ga daar maar eens lezen

Als je zo'n log op het forum plaatst, kunnen experts (Pieter en Olav) dat bekijken. hun weten wat weg kan en wat moet blijven. Met behulp van dat log kunnen zij jou zeggen wat weg kan, en als jij precies doet wat zij zeggen zul je binnen de kortste keren van je irritante startpagina verlost zijn :)

goed

ow nou lekker handig
alvast fenx
log komp later wel:cool: :thumb:

bedenk wel dat je startpagina pas weg zal zijn als iemand je log heeft bekeken en beoordeeld :)

uuu

eee hoe weet ik ijgelijk dat jullie wel veilig zijn???
ik laat jullie allenmaal dingen van mijn com zien enz...

:confused: Dat is iets wat jij moet beoordelen, ga ons asjeblieft niet vals beschuldigen of iets dergelijks, er is hier toch nog nooit iemand wezen klagen? en al waren we niet "veilig" was helpmij allang door de mand gevallen beste tokko.

Anders zoek je je geluk maar op andere fora. en veel bijzonders kunnen we nou ook weer niet zien. we zien alleen maar wat je op het moment van de HijackThis scan hebt draaien en wat je startpage is, of je toolbars gebruikt etc. NIx bijzonders dus :rolleyes:

Strange :rolleyes:

Re: uuu

Geplaatst door tokko

In een Hijack This log worden geen wachtwoorden, IP-adressen e.d vermeld. Wel kan gezien worden wat er meegestart word en wat er draait op de achtergrond etc...
En HelpMij is er heus niet op uit om je computer om zeep te helpen of zo hoor..

ppppfffffffff weet je?

Waarom kom je hier eigenlijk?
Zoveel vertrouwen dus?
Terwijl helemaal niemand iets vervelends kan doen met een Hijacklog.

Maar ik denk maar weer eens aan het volgende spreekwoord: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

:rolleyes: :8-0: :confused:

Begrijp niet wat je hier doet als je niets en niemand vertrouwd, ga dan maar naar een computerexpert ofzo die je tegen betaling lekker afzet.

:p

Re: goed

Geplaatst door tokko
ik heb de programa's niet die je nogdig hebd...
en ik ga ze niet downloaden ..
Geplaatst door tokko
ow nou lekker handig
alvast fenx
log komp later wel:cool: :thumb:
Geplaatst door tokko

Als jij zelf helemaal niets wilt doen om je probleem op te lossen of de hulp die je hier kunt krijgen niet vertrouwt, kom dan alsjeblieft niet op dit forum. De helpers hier lossen problemen van anderen op in hun vrije tijd en zonder dat daar enige vorm van beloning tegenover staat - behalve dan de dankbaarheid van de geholpenen. Dat "nou lekker handig" van jou klinkt nu niet bepaald als een blijk van waardering en toont nóg eens dat jijzelf geen enkele moeite wilt doen om je probleem te verhelpen. Op deze manier kán niemand je helpen en zullen er ook nog maar weinigen zijn die je nog wíllen helpen. Dit zal op andere fora niet anders zijn dan op Helpmij.

Mij rest dan ook niets anders dan je nog veel plezier toe te wensen met je ongewenste startpagina.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door De huismeester
Tokko e-mail het Hijacklog maar even naar me toe, dan help ik je van die startpagina af.

Als hij ons al niet vertrouwt zou het wel naar een wildvreemde sturen?

tuurlijk niet, wat denk jij nou :) Laat Tokko maar lekker zitten met zn Startpagina. Tokko, we willen je graag helpen, maar dan moet er ook wat (vlotte) medewerking van jouw kant komen.

goed

ik zal het binnenkort wel naar je toe mailen.:thumb:

sorry

en dat ene van vertrouw moest van mijn vader....
die wist niet of wel goed
maarja dat mot maar he!
ik wil er wel graag van af (iri startpagina)
vriendelijke goet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan