aanmeldings probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparxx

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2001
hoi,

sinds gisteren kan ik mezelf nietmeer aanmelden in winnxp, telkens ik me wil aanmelden word ik direct terug afgemeld :confused:
ook opstarten in veilige modus helpt niet
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

greetz

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. Ik heb 4 gebruikersacounts. Om op te starten wordt gevraagd om op de juiste gebruikersnaam te klikken. I.p.v. dat de pc verder opstart verschijnt de melding 'u wordt afgemeld, de instellingen worden opgeslagen. Daarna verschijnt weer de melding op het scherm "Welkom"tezamen met de incoontjes van de gebruikersnamen. Misschien is het goed te melden dat ik een intern netwerk heb waarbij de andere pc prima werkt.

Harrie Ploegstra

Geplaatst door sparxx
hoi,

ook opstarten in veilige modus helpt niet
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

greetz

Hoe bedoel je dat, kan je je ook niet aanmelden in veilige modus ?

Kan je wel aanmelden met een andere indentiteit ?

Met een andere gebruikersnaam lukt ook niet. Bij opstarten via modus kom ik ook niet verder dan de icoontjes met de gebruikersnamen.

Harrie Ploegstra

idem hier
en het lukt ook niet als je wil aanmelden als administrator of als gast. :(

Je ziet het aanmeldingsscherm van XP, klikt op je gebruikersnaam en dan? Beschrijf eens precies wat er gebeurd?

Of start eens op met F8 en kies dan voor de laatst werkende configuratie

normaal als je er opklikt komt jou persoonlijke bureaublad te voorschijn. Nu verschijnt de mededeling:
"u wordt afgemeld; de instellingen worden opgeslagen. (Deze tekest verschijnt ook als je je daadwerkelijk afmeldt). Hierna verschijnt weer het (begin)scherm met de gebruikersicoontjes en de tekst WELKOM. Als je dan weer op een icoontje klik gebeurt hetzelfde als in het begon van dit verhaal.

hp

Ook de optie (veilige modus F8)van JOJO heb ik al geprobeerd. Hier krijg ik hetzelfde resultaat.

Ik heb net hetzelfde probleem als sparxx. Bij mij is het eveneens gisteren gebeurd. Dit na een update van 'ad-aware 6.0' (geklikt op de globe). Bij het heropstarten blijk ik net dezelfde problemen te hebben bij het aanmelden. Ik word dus direct terug afgemeld en krijg geen pictogrammen op m'n bureaublad te zien. Kan iemand me helpen ?

Jozo is de naam :)
Ik bedoelde niet veilige modus maar de optie "laatst werkende configuratie" in het menu dat je krijgt na het opstarten met F8

Bij mij is het net als Claese ook gebeurd na een update van ad-aware 6. Volgens mij was het eergisteren.

hp

Kan jij opstarten via de veilige modus Ploegstra en alle pictogrammen zien op je bureaublad ?

Beste Claese
Via veilge modus zijn de letters groter. Ik kan het hele scherm niet zien. Wel staat het bovenste pictogram er op. Ook is er nog eentje bijgekomen dat is die met de naam administrator.

Heb jij ook een intern netwerk?

Harrie Ploegstra

Ik wil niet zeuren maar heeft iemand dit nu al geprobeerd ?

safemode%20002.jpg

Dit betekent toch "laatst werkende configuratie'. Dat heb ik al geprobeerd maar ik krijg geen ander resultaat.

hp

Laatst bewerkt:
Is er ook een nederlandse vertaling van. Instellingen in het bios vind ik altijd riskant. Zeeker als het in het Engels wordt vermeld.

hp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan