bestanden kwijt na uitvallen tijden defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin7

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Ik ging dus mijn schijf defragmenteren maar de computer liep vast ik moest em dus uitzetten, toen ik em eindelijk "normaal" aankreeg (wat 20 minute duurde) bleek dat mijn hele account op mijn computer reset was, ik ben dus al de bestanden die zich op mijn account bevonden kwijt, maar toen ik op andere accounts ging zoeken kan ik ze nog wel vinden, ik rpobeerde een bestand te openen maar kreeg gelijk een blauw scherm (met zo'n stomme doutmelding)
De computer is nu dus zo sloom dat er niet veel op te doen valt, ik probeer zoveel mogelijk uit te zoeke voordat de computer weer uitvalt en hoop dta jullie me kunnen helpe, alvast bedankt!

Welkom op Helpmij.:)

Wat stond er exact in het blauwescherm?

.

Sorry dat kon ik niet precies zien, maar is het zo belangrijk? ik kan het best nog een keer doen maar ik weet niet wanneer ik em computer dan weer aankrijg, ik heb em 4 keer moeten opstarten en totaal 40 minuten moeten wachten to dta ik em weer tot hier kreeg, het gaat echt heel sloom en hij loop t supersnel een soort van vast, ik kan alleen me muis bewegen nergens op klikken

Ja, zonder foutmelding kunnen wij niet veel bijzonders :)

Re: .

Geplaatst door Justin7
Sorry dat kon ik niet precies zien, maar is het zo belangrijk?
Het lijkt een "stomme" foutmelding, maar vaak staat er een aanwijzing van een probleem in.;)

eeh.. dit word mij echt te vaag... Ik kan nu bij mijn bestanden maar op mijn account zelf staan ze niet meer, en nu is de account van de overige gebruikers ook gereset(de enige account die na het gerotzooi is aangeweest) Maar als ik de C afzoek op bestanden van Justin*mij dus( vind ik alles wat er voor het probleem was.. alle bestande staan volgens het zoek pragramma avn windows gewoon op de goeie plek , maar mijn account is helemaal leeg :confused: ik snap hier nisk van en jullie waarschijnlijk ook niet :confused:

vanmiddag komt een vriend hopelijk kan die helpe, als jij enige ideeen hebben zet ze asjeblieft hier neer!

Kan je met Systeemherstel de computer niet terug zetten?
Dus de datum nemen, voordat het fout ging met Defragmenteren.

:confused: ehmm.. naar welke datum zou hij dan terugaan? ik heb laatste tijd niet een back up gemaakt ofzo :confused:

Je zal dan ff moeten kijken bij systeemherstel.
Als systeemherstel aan staat, dan wordt er vanzelf een herstelpunt aangemaakt.

Ga naar;
Start>programma's>bureau-accessoires>systeemwerkset>systeemherstel.
Hier kun je kijken of je een herstelpunt terug kan zetten.

even dit nog toen ik de account weer wou anzetten was hij weer gereset hij zie nu dta er een onherstelbare fout van in het I/O geheugen ofzoiets
maaar het systeemherstel staat niet uit(dus aan)
maar op welke dga is dat systeem herstel dan ingestelt (of zijn het meerdere datums)

Hoi Justin,

Ja, normaliter zijn dat meer data (meestal om de paar dagen....terug in de tijd dus):) Gewoon een datum kiezen waarop alles nog goed werkte dus....
Laat je nog ff weten hoe het is afgelopen?
Greetz,
Joep

:thumb: Thanks people:thumb:
hij doet het weer normaal

You rock!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan