Kan de server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Als ik Internet opstart (wanadoo) kom ik op de startpagina maar daarna kan ik niet meer verder. Er komt de melding kan de server niet vinden. Als ik dan bij Extra internetopties kijk staat er bij huidige pagina: Windows\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm
Dit krijg ik niet weg. Als ik naar de desbetreffende map ga kan ik het bestand niet verwijderen.
Maar ik kan nu niet meer internetten.
Wie weet wat ik moet doen?

Welke windows heb je?

En krijg je een geldig ipadres of een 169.254.x.x ipadres?

Geplaatst door m@rio
Welke windows heb je?

En krijg je een geldig ipadres of een 169.254.x.x ipadres?

Ik heb windows XP en krijg een geldig ipadres.
Er komt te staan : bezig verbinding te maken met.....hier staat dan een geldig ip adres en i.p.v. dan door te gaan duurt het een poosje en dan staat er kan de server niet vinden.

Geplaatst door m@rio
Al gescanned op virussen?

Lees ook dit eens door:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=164949
Ik heb al gescanned op virussen en spybot gedraaid en omdat jullie site (gelukkig) het wel doet en nog 1 andere site denk ik niet dat het helpt om te hijacken. Bij jullie site gebruikt hij dus gewoon jullie adres en zet dat niet om in window\system32\shdoclc.dll/dsnerror.htm
Nu moet ik nog weten hoe ik dat bij alle andere site goed zet.

Hijacken lijkt mij juist wel nuttig aangezien spybot niet alles kan pakken. Niet geschoten is altijd mis

fout ipadres

Hoi Mario.

Ik heb mijn logfile laten bekijken en het advies uitgevoerd maar helaas is het probleem er nog steeds.
De eerste pagina van een adres komt wel maar zodra ik dan door wil gaan kan hij de server niet vinden en kijk ik dan bij huidig adres dan staat die foutmelding er.
Help hoe krijg ik dan nou goed. Ik kan nu ook mijn mail niet lezen.

Groetjes, Bekking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan