Outlook Express is ineens traag.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Ik heb vanmorgen mijn e-mail gelezen, en toen deed outlook express het nog goed. Maar sinds vanmiddag is hij heeeel traag. Als ik hem start duurt het 2 minuten voordat ik bij mijn postvak in ben, dan is hij nog niet klaar want dan loopt hij even vast en daarna werkt hij gewoon weer. Afsluiten lukt helemaal niet want dan loopt hij ook vast, en het kan alleen met taakbeheer worden afgesloten. Wie kan me helpen??????????

Ja die staat uit.. en hij heeft een tijdje geleden ook aangestaan, maar toen was hij ook niet zo sloom......

Virusscan gedaan? Spywarescan gedaan?

Kun je vlak nadat je scherm is geopend klikken op bestand en dan offline werken ??

Het vermoeden nu is dat er eerst een hele berg mail wordt verstuurd door een virus of spyware.

Slow loading of Outlook Express when Messenger is disabled

Start/Run/Regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}\InProcServer32

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}\LocalServer32

For both, in the right pane, right click Default/Modify/Delete the value data.

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_oe.htm#xp_oe_messenger

Ik heb op spyware gescant, maar niets gevonden en het doet nog steeds traag. Jozo wat moet ik precies met die tekst doen??

P.s bedankt dat een moderator mijn titel heeft veranderd, ik bedoelde natuurlijk Outlook Express.

Voor het rommelen in het register altijd een backup maken:
http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=614&art=Yes

Ga naar start > uitvoeren > type regedit > ok

Ga in de register-editor door op de plusjes te klikken naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}\InProcServer32

Rechtsklik in het rechterscherm op [standaard] en kies voor "binaire gegevens veranderen" en verwijder alle waardegegevens,doe het zelfde bij:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}\LocalServer32

Sluit de de register-editor en start de computer opnieuw op.

ik heb hetzelfde maar heb nergens clsid staan

Is ook een beetje vreemd, in classes heb je 2 keer een alfabetische reeks dus na de Z gaat het verder met A.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt!!!!
Ik heb de computer opnieuw opgestart en outlook express doet het weer helemaal goed!!!!!!!!!!
Heel erg bedankt. :thumb:

Groet profpc.:) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan