HDD weggooien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn 'oude' harddisk in een rack om hem te kopiëren is van de vensterbank op de stenen vloer gevallen (de hond lette niet op een snoer...).
Ik kon nog wat data lezen, daarna niet(s) meer.
Kan ik hem weggooien?

Je kunt nog proberen met een data recovery programma.
Lukt dat niet, dan maak je weinig kans.....

Maakt de schijf meer herrie dan voorheen?

Paul, hij maakt af en toe een vermoeid klikkend geluid.
Jozo, ik geef toe, het is mijn eigen schuld.

Wat ik zelf denk? Is het evident dat een val als oorzaak herkend wordt?

Maar

Maar wat neit weet wat niet deert, mischien is liegen niet altijd even goed maar als het toch om een HD gaat dan kun je toch zeggen dat dit zomaar ineens begon, uiteraard moeten er geen beschadigen op zitten, dan kun je er naar vluiten, knikken, snikken.

grtjs jjw

Gewoon de onschuld spelen, terug gaan naar de leverancier en zeggen dat de harddisk het 'zomaar' niet meer doet. (je bent toch een 'leek' en weet weinig van pc's ;) )
Hoogstwaarschijnlijk doen ze niet eens moeilijk en krijg je zo een nieuwe mee.

je had het toch kunnen proberen.
Niet geschoten is altijd mis toch?
En Barry, hebberd!:D
grtjs jjw

Ik ben het aan het proberen. Voor Barry zijn bericht plaatste had ik toevallig al contact opgenomen met leverancier. Vandaag antwoord denk ik.

Geplaatst door Dick Borstlap
Ik ben het aan het proberen. Voor Barry zijn bericht plaatste had ik toevallig al contact opgenomen met leverancier. Vandaag antwoord denk ik.

goed is dat :thumb:

tip: Als de leverancier hem nou niet accepteerd moet je hem gewoon opsturen naar het bedrijf dat ze maakt.

heb ik een keer gedaan bij een maxtor 13,1 GB die na 2,5 jaar crashde, ik kreeg gewoon een nieuwe :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan