Trojan

• Onderwerp starter Onderwerp starter B1B2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B1B2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Wie kan me helpen aan instructies of een programma om trojan qhost te verwijderen?

Trojan Horse bedoel je??
Nou,om te beginnen een goede virusscanner!!
Heb je ook een naam? beetje meer info zou niet gek zijn aangezien de ene trojan de ander niet is......:rolleyes:

Berichtje voor B1B2

Zou toch wel leuk zijn als we nog van je horen hoe het gegaan is!! Beetje feedback kan geen kwaad hoor.....

Ben nog bezig Raymond... als ik de oplossing heb, laat ik het weten (doe ik altijd). PS de scan duurt vrij lang, vooral in C:\System Volume Information\_restore?!
Opvallend: volgens de online scan met symantec alles clean, de online scan van McAfee (loopt nog!) vindt 2x QHosts-2! Ik heb McAfee 2x laten lopen, verwijdert het virus oveirgens niet.
Bitdefender loopt nu.
Bitdefender is klaar, heeft 4 infected objects gevonden (Trojan.Clicker.Delf.R en dll infected: Application.IESearchBar), maar geen melding over QHosts-2.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het beste een hijackthis.log kan plaatsen in >>> DIT <<< bericht.

Geplaatst door B1B2
Ben nog bezig Raymond... als ik de oplossing heb, laat ik het weten (doe ik altijd). PS de scan duurt vrij lang, vooral in C:\System Volume Information\_restore?!
Opvallend: volgens de online scan met symantec alles clean, de online scan van McAfee (loopt nog!) vindt 2x QHosts-2! Ik heb McAfee 2x laten lopen, verwijdert het virus oveirgens niet.
Bitdefender loopt nu.
Bitdefender is klaar, heeft 4 infected objects gevonden (Trojan.Clicker.Delf.R en dll infected: Application.IESearchBar), maar geen melding over QHosts-2.

Volg idd het advies van Jozo. En dit ter info: Kan virussen in de map _RESTORE of in de map System Volume informatie niet repareren, in quarantaine plaatsen of verwijderen

Leeg ook je cache: open Internet Explorer. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

Bedankt beiden. De panda AV vond inderdaad de QHosts-2 en meldt ze te hebben verwijderd. Voor de zekerheid laat ik vanavond zowel McAfee als Panda nogmaals scannen. Ik laat de resultaten wel even weten.
McAfee: clean! Panda: clean!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan