adres-venster onthoudt geen adrssen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Mijn adres-venster in explorer onthoudt nog steeds geen adressen. De volgende tip van B. Kat heeft bij mij niet geholpen: ""Hoi.brbr.
Wanneer het gaat om de getypte adressen en deze worden niet bewaard dan komt dat doordat er onder Explorer een mapje mist.
Ga hiervoor naar :Uitvoeren :regedit en je komt in het register van Windows.
Ga naar Hkey_current_user >software>Microsoft>Internet Explorer.
Klik hier met de rechter muisknop op en maak een nieuwe sleutel. Noem deze : TypedURls en sluit dan regedit af.
In het vervolg worden de getypte Urls bewaard.
B.Kat""
Wie weet raad?

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar aanvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is en klik OK.

reactie autoaanvullen

Alle 3 de vinken stonden al aan.

Misschien helpt dit nog: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, blokje Surfen, "In line AutoAanvullen gebruiken" aanvinken. Anders zou ik het zo niet weten, iemand anders?

reactie autoaanvullen

Stond ook aan.

Nou, volgens mij heb je alles van belang al gehoord :D
Je zou kunnen proberen om de meest belangrijke juist af te vinken. Dan offline. Online en weer aanvinken.
Vergeet niet te bevestigen.
Als computers dom doen, ben ik nog erger. ;)
Nee heb je, ja kun je krijgen. Iets is op hol.

Dan misschien nog iets....heb je een firewal? Daar heb je ook privacy setting.
Of je hebt een progje lopen "verberg geschiedenis"

Soms is het erg handig: ‘ik gebruik Windows…en Internet Explorer… ???
Het is mogelijk dat je IE beschadigd is. Instaleer deze er overheen.
Alle tips dat je kreeg waren op zich goed. Dus het is best mogelijk dat je IE beschadigd is.
Welke beveiliging programma’s gebruik je verder?

groetjes
Bugs

We hebben het nog niet over geschiedenis gehad.
Extra/Internetopties/geschiedenis.
Hoeveel dagen staan daar? Als er 0 staat onthoudt IE zeker niets. Stel het dan in op 7 dagen.

Geplaatst door gezina
Misschien helpt dit nog: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, blokje Surfen, "In line AutoAanvullen gebruiken" aanvinken. Anders zou ik het zo niet weten, iemand anders?

Even iets heel doms, Bij mij staat deze functie dus uit, maar is wel actief, zou je hem juist uit moeten zetten ?
Zo van uit is aan en aan is uit ?? :D

Immers als iets niet goed werkt maakt microsoft het gewoon tot nieuwe standaard :eek: :D

Geplaatst door GForze

Even iets heel doms, Bij mij staat deze functie dus uit, maar is wel actief, zou je hem juist uit moeten zetten ?

Immers als iets niet goed werkt maakt microsoft het gewoon tot nieuwe standaard :eek: :D

Bij mij wordt niets onthouden en dat heb ik zelf zo ingesteld (uitgevinkt) qua bovengenoemde opties, dus dat werkt dan weer wel. :D Mogelijk de andere tips even doornemen qua Elisa/Bugs Bunny. Die firewall-optie had ik zelf nog niet aan gedacht en idd die Geschiedenis-optie. Laat het weten.

Aanvulling: kijk ook of deze optie wel is uitgevinkt. In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, blokje Surfen, "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten."

Laatst bewerkt:
Even iets heel doms, Bij mij staat deze functie dus uit, maar is wel actief, zou je hem juist uit moeten zetten ? Niets vragen is dom ;)

Als je geen geschiedenis wilt valt daar ook het adres onder. Bij mij staat deze onderin de balk.
Windows onthoudt maar 1 adres. De rest vervalt.
Zo zal het ook wel werken voor het adres bovenin.

0 is bij geschiedenis (extra/internetopties/geschiedenis) 0 dagen onthouden.

Geplaatst door GForze

Dit was ook niet bedoeld als een vraag, alles werkt perfect, het was alleen een constatering.

reactie adressen

Ik gebruik Mcafee.

Laatst bewerkt:
brbr, heb je nu al die geschiedenis op een x aantal dagen gezet?

Aanvulling: kijk ook of deze optie wel is uitgevinkt. In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, blokje Surfen, "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten."
Gezina, ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit weer problemen kan opleveren als je programma's installeert. Vervolgens zoeken die programma's, na installatie en afsluiten/opstarten, een bepaald file in de temp map. En vinden vervolgens niet.

Geplaatst door Elisa
Gezina, ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit weer problemen kan opleveren als je programma's installeert. Vervolgens zoeken die programma's, na installatie en afsluiten/opstarten, een bepaald file in de temp map. En vinden vervolgens niet.

:8-0: Nou installeer ik ook bij een ander met deze optie AANgevinkt maar bij mijzelf als bij die ander nog nooit problemen ondervonden...maar als dit is uitgevinkt moet het sowieso geen problemen geven, dacht ik. Jij hebt het trouwens over de map Temp, da's toch wat anders als de optie die ik in IE aangeef...toch?

reactie voor elisa

Ja de geschiedenis staat op 10 dagen

Vraagje: heb je toevallig een zogenaamd schoonmaak-programmaatje draaien? Nu of in het verleden? Iets wat de tijdelijke internet-betanden/Geschiedenis e.d. opruimt...dan kunnen we dat ook uitsluiten. :)

Geschiedenis op 10 dagen? Dan snap ik echt niet waarom jij geen adressen ziet als je op het hoekje klikt :8-0: Dat die tip van het register ook niet hielp........

Gezina, voor mij kunnen tijdelijke internetbestanden van alles zijn. Ik laat ze trouwens door Norton Cleansweep pas legen als ik weer online ga.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Geschiedenis op 10 dagen? Dan snap ik echt niet waarom jij geen adressen ziet als je op het hoekje klikt :8-0:

Gezina, voor mij kunnen tijdelijke internetbestanden van alles zijn.

Heb ik daar nog nooit gezien, die staan volgens mij niet in de Temp-map, daar staan alleen installatie-bestanden in en zelfs die worden na een install linea recta c.q. terstond door mij verwijderd. Kan zijn dat het bij een ander wel zo is, qua WWW. (Wondere Wereld van Windows) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan