Messenger er bij jullie ook uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi,

Kan niet inloggen op Messenger. Is dat bij jullie ook zo. Kan ook even de status van de server niet checken helaas.

Thanks,
Raymond

Ben gewoon aangelogd.

probeer eens in te loggen op e-messenger.net

zo kun je erachter komen of het aan je acount ligt of aan je pc/internetverbinding

De laatste tijd rare problemen met mijn systeem.
Ik krijg deze melding als ik de status controleer ( zie bijlage)
Kan het zo zijn dat het aan dezze kant van het land niet werkt en ergens anders wel?
@darkzen...
Hoe log ik in op e-messenger.net??

Kan ook sommige pagina's niet krijgen!! Kunnen jullie bijvoorbeeld op www.download.com komen?

Bijlage....

Moet ik hem er wel bijzetten...:p

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Raymond Bos
De laatste tijd rare problemen met mijn systeem.
Ik krijg deze melding als ik de status controleer ( zie bijlage)
Kan het zo zijn dat het aan dezze kant van het land niet werkt en ergens anders wel?
@darkzen...
Hoe log ik in op e-messenger.net??

Kan ook sommige pagina's niet krijgen!! Kunnen jullie bijvoorbeeld op www.download.com komen?

Ik kom zonder problemen op www.download.com.

Lag je probleem van gisteren dan toch niet aan NIS?

Nis staat er inderdaad niet meer op kan nu op veel meer pagina's komen.Maar duidelijk nog niet allemaal dus!!
Bijlage is later geplaatst Buffy..foutje van mij.
Ik zal ook maar eens een logje plaatsen voor de zekerheid.

Laatst bewerkt:
UPDATE UPDATE UPDATE!!!!

Nou, ik ben weer wat verder.
Ik heb de laatste resten van alle Symantec producten met Regcleaner van mijn systeem gegooid en voila, ik kan weer op messenger en www.dowload.com doet het ook weer. Zal het dan toch aan NIS gelegen hebben??

had je misschien NIS nog geen toestemming gegeven voor verbinding maken met messenger?

Jawel hoor!!
Gebruik eigenlijk al jaren Norton maar het ging me toch al steeds meer tegenstaan. En nu na instalatie van NIS 2004 was de maat vol.

Dus niet opgelost!!!

Jammer maar helaas,

Ik heb nog steeds problemen met het openen van diverse sites. Het gekke is dat het niet één vaste site is maar steeds een ander. Kan ik het ene moment niet op DePostbank komen dan doe ik een herstart en kan ik wel weer op De Postbank komen maar dan bijvoorbeeld weer niet op Marktplaats.....en ga zo maar door. Ik heb echt alle standaard trucjes al gedaan waaronder uitvoerig op Spyware gescand en een log geplaatst. Diverse virusscans gedaan. Tijdelijke bestanden verwijderd en Casema gebeld om het signaal te laten testen. Alles zonder resultaat....
Nu weet ik het niet meer??? Iemand nog een idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan