Msql fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Krijg steeds de volgende fout te zien terwijl alles wel correct is ingevuld. Wat kan er aan de hand zijn?

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'tt1@localhost' (Using password: YES) in /home/ttqw/public_html/test1/install.php on line 228
Access denied for user: 'tt1@localhost' (Using password: YES)

kijk in je mysql.ini bestand na of je wel de juiste username en het juiste password gebruikt:confused:

Alle gegevens kloppen gewoon. Ik heb dit script ook geprobeerd te runnen op verschillende acounts maar krijg steeds de zelfde foutmelding.

Heb eff een zip bestandje als bijlage toegevoegd.
De fout zou ik een van die twee pagina's moeten zitten, waarschijnlijk install.php

Laatst bewerkt door een moderator:
erm, dit is redelijke illegale software man, en je zet je eigen naam er nog 's in ook ...

mod gewaarschuwd

Of je hebt een fout wachtwoord ingevoerd als MySQL wachtwoord, of je hebt userwachtwoorden niet geactiveerd. Voor dat laatste, zie hier

Ennuh, geen illegale bijlages meer plaatsen he :eek:

Succes :thumb:

Nr 1 bijlage was natuurlijk niet compleet dus was het al niet illegaal :p
Nr 2 Als ik het script koop mag ik de naam veranderen en doen wat ik ermee wil. 'toch?'

'toch'????

Jpeetje bedankt voor link ik ga er even naar kijken.

lol, ga jezelf nu niet voor de gek houden. Er stond iets in de trant van
NULLFIED BY: Yoram bla bla
Ten eerste, bijzonder lame dat je daar jou naam neerzet. Ten tweede, dit script is illegaal omdat het script spyfixed / nullfied is. Dat betekent dat er aan het script is wezen *****n waardoor de maker het niet meer kan traceren met het script dat hij daarvoor gebruikt. Ik weet echt wel wat illegaal en niet illegaal is ;)

Hmm dat is niet zo mooi want ik speciaal een freelancer hiervoor ingehuurd. Naam heb ik erin laten verwerken jah. :confused:

Het valt toch niet onder warez als je niet alles plaats. Als ik namelijk een half liedje plaats is het toegestaan.

Geplaatst door York
Het valt toch niet onder warez als je niet alles plaats. Als ik namelijk een half liedje plaats is het toegestaan.
Daar heb je het over een totaal ander onderwerp. Wat jij doet is niet alleen illegaal, het is moreel gezien errug zwak.

Als ik ook maar 3 regels code uit een script waar je normaal een licentie voor nodig moet hebben of voor betaald moet worden plaats op HM, ben ik al illegaal bezig. Alleen bewijs maar eens dat ik het niet geschreven heb. Verder moet je je naam er niet in laten verwerken. Dat is zoals JP al vermelde, onwijs zwak. Je haalt de credits van de makers dus weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan