about-blank

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcannet

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
nou ik zal de zoveelste wel zijn die een vraag heeft over about:blank maar na alles wat ik gelezen en gedaan hebt blijft het gewoon staan als start pagina en gaat zonder dat ik iets doe van de ene naar de andere site en ik heb ad-aware, spybot, xp-antispy,
cwshredder allemaal gebruikt en het blijft gewoon staan .
ik heb ook hijack this gebruikt en daar genoeg files aan maar ik heb geen idee wat ik zou kunnen verwijderen of wat niet .

mijn vraag natuurlijk is zouden jullie mij hier van af kunnen helpen ?

ik weet het echt niet meer . alvast bedankt

sorry ik heb waarschijnlijk iets verkeerd ingevuld , maar het enige wat mijn vraag is : kunnen jullie mij helpen of niet ? ik heb alles gedaan wat er maar over geschreven is en nog is het niet weg .

ps: ik weet niet hoe het hier bij helpmij.nl in zijn werking gaat , dit is nieuw voor mij maar ik hoop dat jullie mij gewoon kunnen helpen .

Als je de link aanklikt die in mijn vorige bericht staat dan kom je bij de spyware experts uit.
Daar plaats jij jouw hijack log en dan komt er vanzelf bericht wat jij moet doen.
Zo worden de vragen hier afgehandeld.
En ik weet zeker dat je nog vaker hier bij helpmij zult komen.
Dit is gewoon de beste vraagbak voor elke computer vraag.

Marcannet.
Ik zag dat je net een dubbele post neerzet. Dat is bij helpmij niet toegestaan.

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

ga eens naar de side van www.webroot.com en download daar de probeerversie van spy sweeper. ik was er zo tevreden over dat ik zelfs de betaalversie heb aangeschaft via www.ampreso.nl. eindelijk verlost van dat klere about blank.

Geplaatst door juhe
ga eens naar de side van www.webroot.com en download daar de probeerversie van spy sweeper. ik was er zo tevreden over dat ik zelfs de betaalversie heb aangeschaft via www.ampreso.nl. eindelijk verlost van dat klere about blank.

Het HijackThis-log van Marcannet is inmiddels bekeken en de nodige adviezen zijn gegeven. En geloof me, het gaat hier om een CWS-variant waar SpySweeper echt niet tegen opgewassen is (evenmin als AdAware en Spybot). Hier is echt enig grof geweld voor nodig.

Ik ben trouwens helemaal niet zo'n fan van SpySweeper. Ik heb het uitgebreid getest en gemerkt dat dat programma nogal eens spyware vindt die er helemaal niet is.:rolleyes: (De Mail Safe functie van ZoneAlarm Pro spyware? Kom nou toch...) Veel mensen denken dat SpySweeper geweldig is omdat het altijd zo veel vindt, maar het aantal zoekresultaten is alleen maar zo groot omdat wat bij AdAware of Spybot gewoon als één spywarecomponent wordt weergegeven in de scanresultaten, bij SpySweeper ineens de vorm aanneemt van ik-weet-niet-hoeveel 'traces'. En wat een 'trace' nu precies is, dat schijnen ze bij Webroot (makers van SpySweeper) zelf niet eens te weten.:confused:

Ieder zijn meug.
wat ik wel weet, is dat ik na het plaatsen van mijn log, 1 reactie kreeg, die ik mijn onwetenheid, niet begreep en toen ik om nadere info vroeg bleef het stil, terwijl met spy sweper mijn probleem wel werd opgelost.

Geplaatst door juhe
is dat ik na het plaatsen van mijn log, 1 reactie kreeg, die ik mijn onwetenheid, niet begreep en toen ik om nadere info vroeg bleef het stil,
Vergeet niet dat het erg druk is met de Hijack this logs, en dat er momenteel maar twee mensen de logs en berichten nakijken en goed kunnen beantwoorden.;)

about blank

hierbij mij hijack log graag enige hulp aub
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 11:09:26, on 18-7-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: about blank

Geplaatst door dimiestin
hierbij mij hijack log graag enige hulp aub
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 11:09:26, on 18-7-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Je log hoort hier niet, maar in de volgende link kan je hem opnieuw plaatsen.:)

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 6) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan